Title: Studia paedagogica
Rok: 2018
Ročník: 23
Číslo: 3
Rok vydání
2018
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/138454
Ústav FF MU
Obor
Plný text nepřístupný | Feedback
Title | Document |
---|---|
Editorial | [5]–[7] Švaříček, Roman |
Title | Document |
---|---|
Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu : analytické zobecnění poznatků z praxe | [9]–48 Rodová, Veronika; Slavík, Jan |
|
Uplatnění otevřeného přístupu k matematice v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ – empirická studie v kontextu badatelsky orientovaného kurzu | [49]–67 Samková, Libuše |
|
Perspektívy a limity vytvárania tolerantných medziskupinových postojov vo vyučovaní občianskej náuky na Slovensku | [69]–90 Lášticová, Barbara; Hargašivá, Lucia; Andraščiková, Simona; Dráľ, Peter; Findor, Andrej |
|
Sociální a personální kontext interkulturního učení žáků středních škol | [91]–112 Hladík, Jakub; Ingrová, Nikol; Sobková, Nikola |
|
Přístupy ve vzdělávání kariérových poradců : od obsahu ke kompetencím? | [113]–138 Hloušková, Lenka |
Title | Document |
---|---|
Vzdělávání dětí cizinců perspektivou rovných vzdělávacích příležitostí | [139]–164 Záleská, Klára |
Title | Document |
---|---|
O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání : rozhovor s Kari Smith | [165]–174 Smith, Kari; Švaříček, Roman; Pol, Milan |
Title | Document |
---|---|
Příklad dobré projektové praxe ze vzdělávání kariérových poradců | [175]–181 Hloušková, Lenka; Fernández-Rey, Elena; Ceinos Sanz, Cristina; Nogueira Pérez, Miguel A.; García-Murias, Rebeca; Gościniak, Małgorzata; Navrátilová, Lenka |