Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 309

Článek
Prázová, Irena, Turková, Kateřina, Drobíková, Barbora. Blended learning v českém vysokoškolském prostředí po pandemii Covid-19. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 2, s. 3–34.

Článek
Lorenz, Michal. Slovo úvodem. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 2, s. 1–2.

Článek
Kolínová, Pavlína. Oblasti kvality knihovních služeb a nástroje pro jejich hodnocení : přehled literatury. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 2, s. 68–107.

Článek
Zadražilová, Iva, Krčál, Martin, Juránková, Kristýna, Kašpárková, Veronika, Komůrková, Zuzana, Matušková, Jitka, Škop, Michal. Výzkum uživatelských potřeb v Moravské zemské knihovně. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 2, s. 108–128.

Článek

Kapitola
Kovářová, Pavla. Úvod. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 11–12.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Ukázky materiálů v navržené koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 240–255.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam použité literatury. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 200–218.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam obrázků. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 221.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Obsahové vazby témat v koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 256–261.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost a digitální stopy. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 13–50.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Koncepce vzdělávání v informační bezpečnosti pro žáky základních škol. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 93–193.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Předmluva. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 9–10.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam zkratek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 219–220.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Použité výzkumné nástroje. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 224–239.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam tabulek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 222.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Závěr. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 194–197.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam grafů. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 223.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Knihovny jako součást vzdělávacího systému ČR. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 51–92.

Seriál
ProInflow. 2009–

Seriál
TIM ezin. 2011–2014

Článek
Lorenz, Michal. Slovo úvodem. ProInflow. 2022, roč. 14, č. 1-2, s. 1–3.

Článek
Haškovcová, Marie, Svoboda, Luboš, Hrdličková, Markéta. Používáte Webarchiv? : průzkum potřeb uživatelů českého webového archivu. ProInflow. 2022, roč. 14, č. 1-2, s. 4–30.

Článek
Zadražilová, Iva, Krčál, Martin. Role obecní knihovny v období po přírodní katastrofě na jižní Moravě. ProInflow. 2022, roč. 14, č. 1-2, s. 31–48.