Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 33

Článek

Článek
Mokrá, Marie. Čtenářům. S láskou. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 2, s. 103–105.

Článek
Změlík, Richard. Bude literární věda exaktní vědou ve století jednadvacátém?. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 2, s. 35–45.

Článek
Harák, Ivo. Čím je báseň velká?. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 2, s. 67–81.

Článek
Fibiger, Martin. Jak čtou gymnazisté knihy a e-knihy. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 2, s. 82–91.

Článek
Šinclová, Soňa. Podoby Salome v díle Jaroslava Vrchlického. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 2, s. 46–64.

Článek
Nováková, Ester. Bezdětný hospodář Arne Novák v zrcadle korespondence. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 1, s. 159–162.

Článek
Kožmín, Zdeněk. Oldřich Mikulášek: Balada o Smrtelné ulici v Třebíči. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 1, s. 147–156.

Článek
Tureček, Dalibor. Karel Vinařický: Mezi klasicismem a romantikou. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 1, s. 54–92.

Článek
Jedličková, Alice. Jeden model a různé zájmy : konvergence a divergence intermediálních studií. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 1, s. 98–125.

Článek
Mitrevski, Dime. The Oxford Handbook of Adaptation Studies. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 1, s. 163–166.

Článek
Bubeníček, Petr. Jiná podoba příběhu o osamělosti v televizním seriálu Olive Kitteridgeová. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 1, s. 126–143.

Článek
Jankovič, Milan. Druhé ohlédnutí ke Kantovi. Bohemica litteraria. 2017, roč. 20, č. 1, s. 93–97.

Článek
Paulík, Karel. Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 9–24.

Článek
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman. O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 149–157.

Článek
Sedláčková, Jana. Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 121–148.

Článek
Rozkovcová, Andrea, Urbánek, Petr. Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 25–40.

Článek
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona. Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 69–89.

Článek
Hlaďo, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 5–8.

Článek
Majcík, Martin. Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 159–176.

Článek
Harvánková, Klára. O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 91–119.

Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina. Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.

Článek

Článek
Zdražilová, Zuzana. Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.

Článek
Gobbo, Francesca, Švaříček, Roman. Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 113–119.

Článek
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 141–144.

Článek
Dopita, Miroslav, Poláchová Vašťatková, Jana. Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 37–54.

Článek
Kamanová, Lenka. Matky jako aktéři rodinné sexuální kultury. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 67–86.

Článek
Šeďová, Klára, Pol, Milan, Švaříček, Roman. Editorial : Ve vinárně se Scopusem aneb Teď už to povalí. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 5–7.