Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 74

Seriál

Číslo
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická, 2009, vol. 57, issue P13.

Číslo
Brno studies in English, 2009, vol. 35, issue 2.

Číslo
Porta Balkanica, 2009, vol. 1, issue 1-2.

Seriál

Číslo
Brno studies in English, 2009, vol. 35, issue 1.

Článek
Svoboda, Mojmír. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 5–6.

Článek
Keplinger, Alicja. On activities and competences that determine high level of productivity. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 19–26.

Článek
Bartosz, Bogna. How do Polish students deal with learning difficulties? : private lessons – fashion or necessity. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 85–100.

Článek
Vidláková, Ivana. Tvořivost studentů matematického gymnázia a studentů výtvarné školy v Torranceho neverbálním testu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 73–84.

Článek
Malovaná, Kateřina. Individuální rozdíly hypnability v závislosti na chronotypu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 111–120.

Článek
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav. The stress and support of psychological well-being II. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 27–34.

Článek
Slezáčková, Alena. Posttraumatický rozvoj osobnosti v kontextu pozitivní psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 45–59.

Článek
Švancara, Josef. Modelování obrazové reprezentace se zřetelem ke krizovému plánování. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 7–17.

Článek
Konečná, Věra. Self-concept of the intellectually gifted children - sex differences. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 101–109.

Článek
Ježková, Veronika, Matulová, Petra. Diagnostická hodnota klinického dotazníku KON 2006 ve srovnání s metodami PSSI a CAQ. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 121–132.

Článek
Binarová, Monika, Dosedlová, Jaroslava. Životní spokojenost ve vztahu k fyzické atraktivitě. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 61–72.

Článek
Drhlíková, Lenka, Humpolíček, Pavel. Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop 2 : normativní studie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 133–147.

Článek
Czapiga, Alina. Personality development process of persons who experienced trauma in their childhood. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 35–43.

Článek
Schendl, Herbert. William Harvey's Prelectiones anatomie universalis (1616) : code-switching in early modern English lecture notes. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 185–198.

Článek
Ferenčík, Milan. "Doing interrupting" as a discursive tactic in argumentation : a post-pragmatic politeness theory perspective. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 145–163.

Článek
Aijmer, Karin. Please : a politeness formula viewed in a translation perspective. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 63–77.

Článek
Sauer, Hans. How the Anglo-Saxons expressed their emotions with the help of interjections. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 167–183.

Článek
Dušková, Libuše. Noun modification in fiction and academic prose. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 29–51.

Článek
Chovanec, Jan. Ludmila Urbanová: an appreciation. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 11–13.

Článek
Tárnyiková, Jarmila. English borrowings in Czech: health to our mouths?. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 199–213.

Článek
Povolná, Renata. On contrastive relations in academic spoken discourse. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 93–105.

Článek
Downing, Angela. Surely as a marker of dominance and entitlement in the crime fiction of P.D. James. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 79–92.

Článek
Dontcheva-Navratilova, Olga. Interpersonal meanings in the genre of diplomatic addresses. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 129–143.

Článek
Brno Studies in English. Brno studies in English. 2009, roč. 35, č. 2, s. 215.