Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 121

Článek
Krajník, Filip. Zpupný krákal – Shakespeara pro naši dobu. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 198–202.

Kapitola
Záleská, Klára. Zjištění v kontextu předchozích výzkumů. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 121–126.

Kapitola
Záleská, Klára. Zjištění provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 60–120.

Kapitola
Záleská, Klára. Závěr. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 127–129.

Článek
Štech, Stanislav, Šeďová, Klára, Lefstein, Adam. What is happening to the teaching profession today? : editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 5–10.

Článek
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava. Vztah akademické marnosti a výsledk žáků : různé mechanismy pro matematiku a čtenářskou gramotnost. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 43–67.

Článek
Maryška, Martin. Výzkum ve stádiu utváření. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 1, s. 178–183.

Článek
Bulandrová, Amálie, Arntzen, Knut Ove. Visual dramaturgy : interview with Knut Ove Arntzen. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 163–168.

Článek
Pożar, Przemysław. The vacant utopia : reflecting on the first Polish post-war staging of The Tempest. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 1, s. 131–149.

Kapitola
Záleská, Klára. Úvod. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 9–13.

Článek
Maryška, Martin. Theatre graphics and graphic theatre : Zich's semantics in posters and publicity. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 1, s. 105–129.

Kapitola
Konývková, Tereza. The moving body : performativity within the Sokol movement in the period of the formation of the modern Czech nation : summary. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa. 2020, s. 115–116.

Kapitola
Záleská, Klára. Teoretická východiska. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 14–42.

Článek
Pupala, Branislav, Kaščák, Ondrej, Rehúš, Michal. Teachers for Slovakia : tensions in the profession. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 97–116.

Článek
Symeonidis, Vasileios, Stromquist, Nelly P.. Teacher status and the role of teacher unions in the context of new professionalism. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 23–45.

Článek
Khuri, Ziyad. Syndrom vyhoření u arabských učitelek v Izraeli ve vztahu k vybraným organizačním proměnným. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 179–200.

Článek
Bron, Agnieszka, Thunborg, Camilla. Struggles in becoming employable : non-traditional student narratives of the transition from higher education to working life in Sweden. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 161–182.

Článek
Švaříček, Roman, Straková, Jana, Brom, Cyril, Greger, David, Hannemann, Tereza, Lukavský, Jiří. Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 9–41.

Článek
Šalounová, Kateřina. Speciální vydání Tanečních aktualit : výroční zpráva českých tanečních regionů. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 179–182.

Článek
Smetáčková, Irena, Francová, Veronika. Souvislosti mezi vnímanou kvalitou vztahů v pedagogických sborech a syndromem vyhoření u vyučujících základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 9–32.

Kapitola
Konývková, Tereza. Soupis vyobrazení. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa. 2020, s. 125–126.

Kapitola
Konývková, Tereza. Sokolské tělo v umění: dodatek k emerzi národa. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa. 2020, s. 103–112.

Kapitola
Konývková, Tereza. Sokolské tělo v pohybu. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa. 2020, s. 71–102.

Článek
Lintner, Tomáš. Siete vo vzdelávaní : možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 153–185.

Článek
Portešová, Šárka, Jabůrek, Michal, Tancoš, Martin, Chvojková, Edita, Válková, Simona. Shoda pedagogické nominace a skupinového testu inteligence při skríningu intelektového nadání : sonda do problematiky. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 131–151.

Kapitola
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 153–155.

Článek
Brändle, Tobias, Ordemann, Jessica. Same same but different? : non-traditional students and alumni in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 35–50.

Článek
Locke, Brian S.. Ruthless polyphony and audible silences : musico-dramatic narrative in Otakar Zich's Vina. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 1, s. 62–80.

Článek
Machovcová, Kateřina, Beláňová, Andrea, Kostelecká, Yvona, McCabe, Marta. Rodičovské vnímání dětských potřeb a rozhodnutí vzdělávat doma. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 33–50.