Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

classroom discourse

Majcík, Martin. Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy
Šeďová, Klára; Švaříček, Roman; Sedláček, Martin; Šalamounová, Zuzana. On the way to dialogic teaching: action research as a means to change classroom discourse
Macagno, Fabrizio; Rapanta, Chrysi. The dimensions of argumentative texts and their assessment
Šeďová, Klára; Sedláček, Martin. Žákovská participace jako předmět akčního výzkumu
Šmardová, Anna. Neverbální chování učitelů ve vyučovacích hodinách
Šalamounová, Zuzana; Navrátilová, Jana. Žáci jako spolužáci : participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě
Sucháček, Petr. Implementace prvků dialogického vyučování v rámci mikrovyučování u studentů učitelství přírodovědných předmětů
Subscribe to classroom discourse