Názvy

Zobrazují se záznamy 6811 - 6820 z celkového počtu 36655

Článek
Brücknerová, Karla, Rozvadská, Katarína, Knotová, Dana, Juhaňák, Libor, Rabušicová, Milada, Novotný, Petr. Educational trajectories of non-traditional students : stories behind numbers. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 93–114.

Článek
Rihter, Andreja. Educative – museological seminars of Forum of Slavic Culture. Museologica Brunensia. 2013, roč. 2, č. 2 (Jaro 2013), s. 40–42.

Kapitola
Lojdová, Kateřina. Edukační aktivity subkultury ve veřejném prostoru. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. , s. 95–117.

Článek
Dalecký, František. Edventure design model: praktické využití konceptu PLE. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 2, s. 37–54.

Článek
Hamans, Camiel. Een woordsoort als brug. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. 2, s. 79–91.

Kapitola
Bundálek, Karel. E.F. Burian a jeho vztah k sovětskému avantgardnímu divadlu. In: Literatura, umění a revoluce : sborník vědeckého sympozia věnovaného osmdesátému výročí narození V.V. Majakovského a čtyřicátému výročí úmrtí A.V. Lunačarského, Brno 30. října - 2. listopadu 1973. , s. 225–235.

Článek
Vašina, Lubomír, Vychodilová, Zuzana. Efekt sanoterapeutických metod jako spouštěčů mechanismů adaptace při zvládání důsledků informačního stresu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2000, roč. 48, č. P4, s. 125–137.

Článek
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia. Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 107–125.

Článek
Voců, Ondřej. Efektivita kategorií videozáznamů na volně dostupných videoportálech. ProInflow. 2013, roč. 5, č. Speciální číslo, s. 63–79.