Titles

Displaying 6811 - 6820 of 36655

Article
Brücknerová, Karla, Rozvadská, Katarína, Knotová, Dana, Juhaňák, Libor, Rabušicová, Milada, Novotný, Petr. Educational trajectories of non-traditional students : stories behind numbers. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 4, pp. 93–114.

Article
Rihter, Andreja. Educative – museological seminars of Forum of Slavic Culture. Museologica Brunensia. 2013, vol. 2, iss. 2 (Jaro 2013), pp. 40–42.

Chapter
Lojdová, Kateřina. Edukační aktivity subkultury ve veřejném prostoru. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. , pp. 95–117.

Article
Dalecký, František. Edventure design model: praktické využití konceptu PLE. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 2, pp. 37–54.

Article
Hamans, Camiel. Een woordsoort als brug. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, vol. 33, iss. 2, pp. 79–91.

Chapter
Bundálek, Karel. E.F. Burian a jeho vztah k sovětskému avantgardnímu divadlu. In: Literatura, umění a revoluce : sborník vědeckého sympozia věnovaného osmdesátému výročí narození V.V. Majakovského a čtyřicátému výročí úmrtí A.V. Lunačarského, Brno 30. října - 2. listopadu 1973. , pp. 225–235.

Article
Vašina, Lubomír, Vychodilová, Zuzana. Efekt sanoterapeutických metod jako spouštěčů mechanismů adaptace při zvládání důsledků informačního stresu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2000, vol. 48, iss. P4, pp. 125–137.

Article
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia. Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 107–125.

Article
Voců, Ondřej. Efektivita kategorií videozáznamů na volně dostupných videoportálech. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. Speciální číslo, pp. 63–79.