Displaying 1 - 25 of 68
Article
Filagová, Markéta.
(Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 47–63.
Article
Majerčíková, Jana.
Sporné aspekty úzkych vzťahov rodiny a školy na začiatku vzdelávania. Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 1, pp. 29–44.
Article
Kubiatko, Milan.
Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 75–88.
Article
Sršníková, Daniela.
Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 89–108.
Article
Gavora, Peter.
Smelosť verzus ostýchavosť v komunikácii gymnazistov. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 1, pp. 119–136.
Article
Filagová, Markéta.
Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 3, pp. 33–62.
Chapter
Šťastná, Kateřina Alexandra.
Soupis hudebních děl. In: Šťastná, Kateřina Alexandra. , Krause, Christian Gottfried. Christian Gottfried Krause: O hudební poezii : komentovaný překlad.
2022, pp. 325–327.
Article
Kaščák, Ondrej.
Rituály a skryté kurikulum, alebo, Kam v pedagogike zaradiť rituálne štúdie? : teoretická (a biografická) rekonštrukcia. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 29–40.
Article
Kaščák, Ondrej.
"...daj mi rúčku, ty sa usmej, budeme sa spolu hrať" – telesné performácie ako interakčný faktor v sociálnych vzťahoch detí. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 13–26.
Article
Závodyová, Viera.
Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 171–186.
Chapter
Racek, Jan.
Les problemes stylistiques de la monodie italienne : (contribution à l'histoire du chant baroque à une voix) : résumé. In: Racek, Jan. Stilprobleme der italienischen Monodie : ein Beitrag zur Geschichte des einstimmigen Barockliedes.
1965, pp. 219–228.
Chapter
Chlup, Otokar.
Literatura. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, pp. 202–203.
Chapter
Pečman, Rudolf.
Místo doslovu. In: Pečman, Rudolf. Jevištní dílo Ludwiga van Beethovena.
1999, pp. 263–270.
Chapter
Štědroň, Miloš.
Bibliografie. In: Štědroň, Miloš. Josef Berg : [skladatel mezi hudbou, literaturou a divadlem].
1992, pp. 181–187.
Chapter
Chlup, Otokar.
Literatura. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných.
1925, pp. 104.
Chapter
Monatová, Lili.
Les problémes de la pédagogie spéciale. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky.
c1984, pp. 199–200.
Chapter
Veselá, Zdenka.
Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání.
c1992, pp. 141–144.
Chapter
Flašar, Martin.
Poème électronique. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis.
2012, pp. 98–143.
Chapter
Flašar, Martin.
Le Corbusier – hudba a architektura. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis.
2012, pp. 91–97.
Chapter
Flašar, Martin.
Edgard Varèse – humanista a Brancusi soudobé hudby. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis.
2012, pp. 45–67.