Displaying 1 - 8 of 8
Article
Halász, Gábor.
Individuální inovační chování a charakteristika pracoviště : potenciál výzkumu inovací ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 103–129.
Article
Šeďová, Klára.
Co je úspěch a kde se berou šance uspět? : editorial. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 5–8.
Article
Portešová, Šárka, Jabůrek, Michal, Tancoš, Martin, Chvojková, Edita, Válková, Simona.
Shoda pedagogické nominace a skupinového testu inteligence při skríningu intelektového nadání : sonda do problematiky. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 131–151.
Article
Šimáně, Michal, Kamanová, Lenka.
Přijímací řízení na středních odborných školách v období socialistického Československa. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 69–101.
Article
Švaříček, Roman, Straková, Jana, Brom, Cyril, Greger, David, Hannemann, Tereza, Lukavský, Jiří.
Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 9–41.
Article
Knecht, Petr, Tůma, František.
Citační etika v pedagogickém výzkumu : k vynucování citací a zakládání citačních kartelů. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 187–212.
Article
Lintner, Tomáš.
Siete vo vzdelávaní : možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 153–185.
Article
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava.
Vztah akademické marnosti a výsledků žáků : různé mechanismy pro matematiku a čtenářskou gramotnost. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 43–67.