Search
Displaying 1 - 30 of 278
Chapter
Voisine-Jechová, Hana.
Proměny fantastiky u Gogola. In: N. V. Gogol: Bytí díla v prostoru a čase : (studie o živém dědictví).
2010, pp. 457–466.
Chapter
Kučera, Petr.
Německý duch přesnosti a záhadnost světa : (k poetice Gogolovy Něvské třídy). In: N. V. Gogol: Bytí díla v prostoru a čase : (studie o živém dědictví).
2010, pp. 211–217.
Chapter
Morávková, Alena.
Novátorstvi Gogolovy dramatiky a její interpretace. In: N. V. Gogol: Bytí díla v prostoru a čase : (studie o živém dědictví).
2010, pp. 257–262.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
N. V. Gogol v současné ruské dramatice (poetika hry Panočka Niny Sadur). In: N. V. Gogol: Bytí díla v prostoru a čase : (studie o živém dědictví).
2010, pp. 371–379.
Chapter
Všetička, František.
Z Gräfenberku do Říma. In: N. V. Gogol: Bytí díla v prostoru a čase : (studie o živém dědictví).
2010, pp. 467–469.
Chapter
Mikulášek, Miroslav.
Cesta k "duši" díla : "verbum interius" a fenomén "vnitřní formy" v umění interpretace slovesného artefaktu. In: Alexandr Sergejevič Puškin v evropských kulturních souvislostech.
2000, pp. 15–24.
Chapter
Dorovský, Ivan.
Dílo Alexandra Sergejeviče Puškina a Balkán. In: Alexandr Sergejevič Puškin v evropských kulturních souvislostech.
2000, pp. 235–243.
Chapter
Štěpán, Ludvík.
Cesty velkých romantiků : (žánrová směřování A.S. Puškina a A. Mickiewicze). In: Alexandr Sergejevič Puškin v evropských kulturních souvislostech.
2000, pp. 305–311.
Chapter
Štindl, Ladislav.
Puškin, ruština, francouzština. In: Alexandr Sergejevič Puškin v evropských kulturních souvislostech.
2000, pp. 313–317.
Chapter
Pečman, Rudolf.
Mozart a Salieri : (Nikolaj Andrejevič Rimskij-Korsakov a jeho "puškinovská" opera). In: Alexandr Sergejevič Puškin v evropských kulturních souvislostech.
2000, pp. 157–162.
Chapter
Svatoň, Vladimír.
Hlední ruské identity : čtyři podoby Ruska v literární a myslitelské tradici. In: Alexandr Sergejevič Puškin v evropských kulturních souvislostech.
2000, pp. 25–39.
Chapter
Kšicová, Danuše.
Puškin a problémy mezidisciplinárního výzkumu. In: Alexandr Sergejevič Puškin v evropských kulturních souvislostech.
2000, pp. 49–62.
Chapter
Morávková, Alena.
K českým interpretacím Puškinova Borise Godunova a malých tragédií. In: Alexandr Sergejevič Puškin v evropských kulturních souvislostech.
2000, pp. 319–322.
Chapter
Pospíšil, Ivo.
Literárněvědná slavistika na počátku třetího tisíciletí a potencialita Puškinova díla. In: Alexandr Sergejevič Puškin v evropských kulturních souvislostech.
2000, pp. 7–13.
Chapter
Pospíšil, Ivo.
Alexandr Sergejevič Puškin v trojí projekci a česká "úzkost z dějin". In: Alexandr Sergejevič Puškin v evropských kulturních souvislostech.
2000, pp. 283–288.
Chapter
Berger, Olga.
Syntaktické termíny v ruštině a češtině : komparativní pohled (na základě vybraných termínů) : resumé. In: Berger, Olga. Синтаксические термины в русском и чешском языках : сопоставительный аспект (на материале выбранных терминов).
2021, pp. 129–133.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Postmoderní situace. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 13–26.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Závěr. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 109–114.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Několik poznámek k estetice tragédie Valpuržina noc aneb Komturovy kroky. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 95–108.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Příloha. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 130–139.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Cyklus života a díla V. Jerofejeva. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 27–46.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Interpretace myšlenkových vrstev tragédie Valpuržina noc aneb Komturovy kroky. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 69–82.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Úvod. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 8–12.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Použitá literatura. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 140–152.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Apokalyptický realismus jako odraz stavu bytí ruské společnosti. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 83–94.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Rejstřík. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 153.
Chapter
Ryčlová, Ivana.
Dramatická tvorba V. Jerofejeva. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, pp. 47–68.
Chapter
Kšicová, Danuše.
Estetika moderny a avantgardy. In: Kšicová, Danuše. Od moderny k avantgardě : rusko-české paralely.
2007, pp. 11–42.
Chapter
Kšicová, Danuše.
Obrazové přílohy. In: Kšicová, Danuše. Od moderny k avantgardě : rusko-české paralely.
2007, pp. 451–455.
Chapter
Kšicová, Danuše.
Příloha. In: Kšicová, Danuše. Od moderny k avantgardě : rusko-české paralely.
2007, pp. 425–428.