Search

Displaying 1 - 30 of 41

Serial

Article
Kaščák, Ondrej. O moci školy a bezmocnosti detí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, vol. 56, iss. U13, pp. 127–139.

Article
Sršníková, Daniela. Vnímanie hodnotenia písomného prejavu študentmi : (akčný výskum). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, vol. 55, iss. U12, pp. 127–135.

Article
Kasáčová, Bronislava. Zmeny učiteľskej profesie a kontinuálne vzdelávanie učiteľov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, vol. 52, iss. U9, pp. 87–99.

Article
Tokárová, Anna. Paradoxy globalizácie, vzdelanie a sociálny rozvoj. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2002, vol. 50, iss. U7, pp. 9–29.

Article
Gavora, Peter, Kissová, Silvia. Cesta k žiakovi : situačné vyučovanie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, vol. 51, iss. U8, pp. 73–85.

Article
Balogová, Beáta. Osamělosť onkologicky chorých seniorov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, vol. 55, iss. U12, pp. 93–104.

Book
Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952

Article
Zatočil, Leopold. Textkritisches und Texte zum Ackermann aus Böhmen. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 1986, vol. 5, iss. 1, pp. 7–26.

Article
Zatočil, Leopold. Lateinische Texte und Quellen zum Ackermann aus Böhmen. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 1982, vol. 3, iss. 1, pp. 7–19.

Article
Kovář, Jaroslav. Peter Härtling, seine Romanfiguren und die Tschechoslowakei. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 1988, vol. 6, iss. 1, pp. 93–108.

Article
Adamovič, Karol, Koubeková, Eva, Miklová, Jolana. Intelektové schopnosti a školská úspešnosť vo vzťahu k činitel'om prostredia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1973, vol. 22, iss. I8, pp. 145–151.

Chapter
Hugo v. Trimberg: Registrum multorum auctorum. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952, pp. 9.

Chapter
Zatočil, Leopold. Texty celistvých versí. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952, pp. 10–182.

Chapter
Zatočil, Leopold. Banskobystrický Facetus "Cum nihil utilius". In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952, pp. 238–293.

Chapter
Zatočil, Leopold. Slezský Cato podle londýnského rukopisu Arund. 243. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952, pp. 183–237.

Chapter
Veselá, Zdenka. Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání. c1992, pp. 141–144.

Chapter
Zatočil, Leopold. Die Legende von den 10000 Rittern nach altdeutschen und mittelniederländischen Texten nebst einer alttschechischen Versbearbeitung und dem lateinischen Original. In: Zatočil, Leopold. Germanistische Studien und Texte. I, Beiträge zur deutschen und niederländischen Philologie des Spätmittelalters. 1968, pp. 165–224.

Chapter
Zatočil, Leopold. Die Heidelserger (H) und die Olmützer (O) Losbuchhandschrift. In: Zatočil, Leopold. Germanistische Studien und Texte. I, Beiträge zur deutschen und niederländischen Philologie des Spätmittelalters. 1968, pp. 10–164.

Chapter
Liškař, Čestmír. Metody vyučování cizím jazykům. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům. 1974, pp. 63–91.

Article

Article
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia. Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 107–125.

Article
Stejskalová, Michaela. Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 77–104.

Article
Stanová, Barbora. Rozdiely v percepcii vlastnej rodiny deťmi s problémovým správaním a deťmi bez problémov v správaní. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 57–76.

Article
Kubiatko, Milan. Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 75–88.

Article
Sršníková, Daniela. Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 89–108.

Article
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 47–63.

Article
Lintner, Tomáš. Siete vo vzdelávaní : možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 153–185.