Search

Displaying 1 - 30 of 51

Issue
Studia paedagogica, 2013, vol. 18, issue 4.

Issue
Studia paedagogica, 2013, vol. 18, issue 2-3.

Issue
Studia paedagogica, 2013, vol. 18, issue 1.

Book
Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013

Chapter
Šeďová, Klára. Narativní analýza jako metoda zkoumání školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 55–72.

Chapter
Šeďová, Klára. Úvod. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 9.

Chapter
Šeďová, Klára. Čemu se smějí učitelé. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 111–134.

Chapter
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 175.

Chapter
Šeďová, Klára. Namísto diskuse: Humor v sociálním prostoru školy. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 153–172.

Chapter
Šeďová, Klára. Źáci se smějí učitelům. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 73–86.

Chapter
Šeďová, Klára. Závěr. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 173–174.

Chapter
Šeďová, Klára. Humor ve školním prostředí. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 37–53.

Chapter
Šeďová, Klára. Co je humor a jak na něj nahlížet. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 11–24.

Chapter
Šeďová, Klára. Literatura. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 177–186.

Chapter
Šeďová, Klára. Sváteční humor. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 99–109.

Chapter
Šeďová, Klára. Smích žákovské skupiny. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 87–97.

Chapter
Šeďová, Klára. Strukturní narativní analýza a topografie školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 135–152.

Chapter
Šeďová, Klára. Jmenný a věcný rejstřík. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 187–189.

Chapter
Šeďová, Klára. Humor jako sociální fenomén. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, pp. 25–35.

Article
Lefstein, Adam, Israeli, Mirit, Pollak, Itay, Bozo-Schwartz, Maya. Investigating dilemmas in teaching: towards a new form of pedagogical scholarship. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 9–36.

Article
Nehyba, Jan. The social neuroscience of education : a book review. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 129–134.

Article
Kasperová, Dana. Reflections on the focus of education in the Theresienstadt ghetto based on reports by Theresienstadt's educators. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 37–56.

Article
Sedláček, Martin, Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Lazarová, Bohumíra, Novotný, Petr. Internal setting and organisational learning in schools. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 75–92.

Article
Šeďová, Klára, Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 5–8.

Article
Machů, Eva. Radosti a trápení nadaných dětí. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 125–140.

Article
Punová, Monika. Podpora resilience ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 109–124.

Article
Kubrická, Jana. Možnosti a limity posuzování ideologických prvků v učebnicích. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 157–166.

Article
Brázda, Radim. Periodická soustava základních morálních prvků. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 31–53.