Search

Displaying 1 - 30 of 41

Article
Přadka, Milan. Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 63–73.

Article
Monatová, Lili. Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 75–86.

Article
Pfeiffle, Horst. Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, vol. 44, iss. I29, pp. 13–17.

Article
Gardlíková, Beata. Vplyv predstavivosti na verbálnu produkciu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 97–102.

Article
Gardlíková, Beata. [Lukin, Jurij Andrejevič et al. Chudožestvennaja kultura i razvitije ličnosti]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 121–122.

Article
Kuric, Jozef. Spolupráca medzi Katedrou psychológie FF UJEP v Brně a Oddelením psychológie univerzity E.M. Arndta v Greifswalde. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 124–125.

Article
Kuric, Jozef. [Chripkova, A.G.; Zaporožec, A.V., ed. Dieťa v predškolskom veku]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 113–114.

Article
Kuric, Jozef. [Chripkova, A.G.; Davydov, V.V., red. Mladší žiak]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 114–116.

Article
Dan, Jiří. Die Entwicklungsdynamik der Leseleistung von Kindern mit Legasthenie und die Möglichkeiten ihrer Beeinflussung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, vol. 42, iss. I27, pp. 139–142.

Article
Švancara, Josef, Švancarová, Lea. Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, vol. 44, iss. I29, pp. 25–30.

Article
Kuric, Jozef. Preferencia estetických podnetov - medzinárodné porovnanie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1982, vol. 31, iss. I17, pp. 7–24.

Article
Kuric, Jozef. Z družobných pracovišť. Psychológia na Filozofickej fakulte Štátnej univerzity T. Ševčenka v Kijeve. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1982, vol. 31, iss. I17, pp. 159–160.

Article
Nábělková, Eva, Kahancová, Mária. Integrita – verifikácia inventára na jej meranie. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 2, pp. 43–53.

Article
Kordačová, Jana. Pozitívna psychológia – nádej pre maladaptívne schémy?. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 2, pp. 31–42.

Article
Kováčová, Stanislava, Dosedlová, Jaroslava. Vplyv injunktívnej a deskriptívnej normatívnej spätnej väzby na spotrebu elektrickej energie domácností. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 53–68.

Article
Marhevská, Gabriela. Vzťah dispozičnej sebakontroly a vybraných ukazovateľov Skúšky kontinuitnej asociácie. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 69–80.

Article
Fábry, Rudolf, Jurovatý, Peter. Veľkosť a poradie kresby v teste kresby ľudskej postavy v kontexte pohlavia probanda. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 45–52.

Article
Baranovská, Andrea, Ručková, Gabriela. Vzťah medzi osobnostnými charakteristikami a subjektívne vnímanie záťaže učiteľov pôsobiacich na základných a stredných školách. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 79–85.

Article
Kováč, Damián. Vekovosť v osobnosti. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, vol. 52, iss. P8, pp. 17–28.

Article
Rollett, Brigitte A.. Schulbezogene Anstrengungsvermeidung als Reaktion auf Überforderung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, vol. 52, iss. P8, pp. 87–97.

Article
Vanecek, Erich. Motokognitionen - ein neuer Weg zur planung und kontrolle instrumentaler Spielbewegungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, vol. 52, iss. P8, pp. 51–66.

Article
Kuhl, Julius, Henseler, Wilfried. Systemdiagnostik: assessment und Förderung persönlicher Kompetenzen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, vol. 52, iss. P8, pp. 67–85.

Article
Richterová, Kamila, Burešová, Iva. Vzťah vybraných osobnostných charakteristík ku konfliktu práce a rodiny. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2010, vol. 58, iss. P14, pp. 101–108.

Article
Speváková, Elena, Stránský, Zdeněk. Psychoterapia úzkostných stavov - kazuistika. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2007, vol. 55, iss. P11, pp. 105–111.

Article
Veselský, Milan. Rovesníctvo v prevencii drogových závislostí - očakávania rovesníckych aktivistov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 93–113.

Article
Jůva, Vladimír. Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, vol. 17, iss. I3, pp. 15–36.

Article
Boroš, Július. Použitie elektromyografickej metodiky pri štúdiu vnútornej reči v spojení s jednoduchými myšlienkovými aktivitami. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1972, vol. 21, iss. I7, pp. 35–51.

Article
Kováč, Damián. Laterálna preferencia v ručnosti a niektoré školské výkony. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1972, vol. 21, iss. I7, pp. 23–34.

Article
Kondáš, Ondrej. Psychologický prístup k teórii balbuties. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1972, vol. 21, iss. I7, pp. 181–192.