Search

Displaying 1 - 30 of 79

Issue
Études romanes de Brno, 2005, vol. 35, issue 1.

Article
Bártová, Zuzana. Il giardino ferrarese di Giorgio Bassani. Études romanes de Brno. 2005, vol. 35, iss. 1, pp. 33–40.

Article
Štichauer, Jaroslav. La néologie du citoyen Mercier. Études romanes de Brno. 2005, vol. 35, iss. 1, pp. 49–60.

Article
Podhorná-Polická, Alena. Les sources de la néologie et de l'expressivité lexicale dans le "lexique marqué" des jeunes Tchèques et Français. Études romanes de Brno. 2005, vol. 35, iss. 1, pp. 93–105.

Article
Voždová, Marie. [Hubier, Sébastien. Le roman des quêtes de l'écrivain (1890-1925)]. Études romanes de Brno. 2005, vol. 35, iss. 1, pp. 128–130.

Article
Klímová, Eva. Alcune considerazioni sulla soggettività nella modalità dell'enunciato. Études romanes de Brno. 2005, vol. 35, iss. 1, pp. 117–125.

Article
Librová, Bohdana. Une contribution à la description lexicologique des locutions françaises médiévales: confession renart. Études romanes de Brno. 2005, vol. 35, iss. 1, pp. 61–75.

Article
Pichová, Dagmar. [Levillain, Henriette. Qu'est-ce que le baroque?]. Études romanes de Brno. 2005, vol. 35, iss. 1, pp. 127–128.

Article
Miličková, Ladislava. La place de la stylistique dans la linguistique française contemporaine. Études romanes de Brno. 2005, vol. 35, iss. 1, pp. 41–48.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická, 2005, vol. 53, issue U10.

Article
Řehořková, Marie, Pol, Milan. Docent Jan Sup sedmdesátníkem. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 187–188.

Article
Řehořková, Marie. Za profesorem Vladimírem Jůvou. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 189–190.

Article
Rýdl, Karel. Smysl inovačních cílů v současných výchovných a vzdělávacích trendech. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 13–22.

Article
Chaloupková, Lucie. Co nabízí zážitková pedagogika pedagogům?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 163–170.

Article
Pol, Milan. Konference ENIRDEM 2005 : zvládání rozmanitosti v souvislostech řízení škol a vzdělávání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 182–183.

Article
Zounek, Jiří, Sebera, Martin. Budoucí učitelé a inovace v oblasti informačních a komunikačních technologií. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 95–108.

Article
Veen, Klaas van. Zkoumáním emocí učitelů v kontextu reforem k porozumění : co je v sázce?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 81–94.

Article
Šeďová, Klára. Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu : rodinná socializace dětského televizního diváctví. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 123–132.

Article
Brücknerová, Karla. Má tvůrčí psaní místo v nových vzdělávacích programech?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 171–178.

Article
Trnavčevič, Anita. Internacionalizace, evropeizace, standardizace a kultura auditu ve vzdělávání : podpora inovativnosti?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 23–32.

Article
Pol, Milan, Novotný, Petr. Ředitelé a řízení kvality ve škole (...z případových studií). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 49–65.

Article
Pol, Milan, Rabušicová, Milada. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 9–11.

Article
Šeďová, Klára. Zprávy z mezinárodních konferencí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 179–181.

Article
Rabušicová, Milada. Mezinárodní odborná konference OMEP : Péče o nejmenší děti od narození do tří let: výzva pro rodinu i komunitu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 184–185.

Article
Lazarová, Bohumíra. Osobnost učitele a rezistence vůči změně. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 109–122.

Article
Kolář, Jan. Rozvoj osobnostní kompetence budoucích pedagogů : nová cesta ke starému cíli?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 155–161.

Article
Švaříček, Roman. Je zakotvená teorie teorií?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 133–145.

Article
Hloušková, Lenka. Inovační potenciál jako předpoklad rozvoje kultury škol (příklad otevřenosti škol vůči okolí). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 67–79.

Article
Redlichová, Jitka. Demokracie ve švédské škole. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 147–153.