Search

Displaying 1 - 30 of 66

Article
Výtisk, Stanislav. Obsazování zemských úřadů na Opavsku v posledních letech vlády Rudolfa II.. Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 31–77.

Article
Suchánková, Silvie. Kopiář kláštera Porta coeli z druhé poloviny 17. století. Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 79–107.

Article
Vogel, Lutz. Aufnahme und Konflikt : kleinraumige Migration in der sachsischen Oberlausitz (1815–1871). Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 109–128.

Article
Dospiva, David. Cisterciácký duktus v listinách na konci 13. století. Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 3–19.

Article
Bartolenová, Miroslava. Osudy gréckej menšiny v Československu. Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 129–155.

Article
Kotačka, Martin. K domnělé existenci dvou ztracených exemplářů šternberských urbářů. Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 21–30.

Issue
Graeco-Latina Brunensia, 2012, vol. 17, issue 1.

Issue
Graeco-Latina Brunensia, 2012, vol. 17, issue 2.

Issue
Studia paedagogica, 2012, vol. 17, issue 1.

Issue
Studia paedagogica, 2012, vol. 17, issue 2.

Issue
Studia historica Brunensia, 2012, vol. 59, issue 1-2.

Article
Dvořák, Dominik. Nový institucionalismus v pedagogice. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 9–26.

Article
Jandová, Kateřina. Stres a žáci středních škol. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 117–125.

Article
Wulf, Christoph, Švaříček, Roman, Šeďová, Klára. Zapomenuté hodnoty a sny ve výchově : rozhovor s Christophem Wulfem. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 109–116.

Article
Trnková, Kateřina. Přechod mezi prvním a druhým stupněm: utajený mezník?. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 139–144.

Article
Sedláček, Martin, Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Lazarová, Bohumíra, Novotný, Petr. Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 27–49.

Article

Article
Šeďová, Klára. Editorial. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 5–7.

Article
Bodláková, Lenka. Budování kariéry mladých žen v kontextu mateřské dovolené. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 127–137.

Article
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 155–157.

Article
Knotová, Dana. Učebnice sociální pedagogiky?. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 145–149.

Article
Klusák, Miroslav. K roli her v morálním vývoji dítěte podle teorie Jeana Piageta. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 93–107.

Article
Výzva pro autory. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 151–153.

Article
Davidsdottir, Sigurlina, Lisi, Penelope. Spolupráce učitelů a jak ji podněcovat : (poznatky z longitudinální a průřezové studie interní evaluace na Islandu). Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 51–70.

Article
Dellen, Theo van. Celoživotní učení a chuť se učit. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 15–35.

Article
Evans, Linda. Úvahy o profesionalitě vzdělavatelů dospělých. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 129–147.

Article
Milana, Marcella, Skrypnyk, Oleksandra. Konceptualizace profesionality u vzdělavatelů dospělých. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 113–128.

Article
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina. Mezigenerační učení : učit se mezi sebou v rodině. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 163–182.

Article
Nehyba, Jan. Tři inspirace od Petera Jarvise. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 37–58.

Article
Despotović, Miomir. Vzdělávání dospělých mezi profesionalizací a profesionalismem. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 1, pp. 75–90.