Search

Displaying 1 - 30 of 77

Issue
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 1.

Issue
Linguistica Brunensia, 2022, vol. 70, issue 1.

Article
Villnow Komárková, Jana, Boček, Vít. Jubileum Heleny Karlíkové (*1. 6. 1957). Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 1, pp. 84–100.

Article
Gazda, Jiří. In memoriam Aleš Brandner. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 1, pp. 81–83.

Article
Vykypěl, Bohumil. [Givón, Talmy. Coherence]. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 1, pp. 106.

Article
Sokolová, Jana. Adverbial trigrams in semantic and communication contexts. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 1, pp. 25–38.

Article
Plesník, Lukáš. К вопросу о словоизменительных разрядах русского глагола. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 1, pp. 51–67.

Article
Brandner, Aleš, Gazda, Jiří. Úvodní slovo hostujících editorů. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 1, pp. 7–9.

Article
Vykypěl, Bohumil. [Лемешкин, Илья. Портрет Франциска Скорины ; Lemeškin, Ilja. Lithuanica aliter]. Linguistica Brunensia. 2022, vol. 70, iss. 1, pp. 107–109.

Article
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 13–33.

Article
Šejna, Erik. Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 153–169.

Article
Šalamounová, Zuzana. Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 35–66.

Article
Cígler, Hynek, Ježek, Stanislav, Širůček, Jan, Lacinová, Lenka. Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 93–124.

Article
Švaříček, Roman. Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 5–11.

Chapter
Majcík, Martin. Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 64–103.

Chapter
Majcík, Martin. Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 104–110.

Chapter
Majcík, Martin. Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 111–117.

Chapter
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 118–120.

Chapter
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 121–132.

Chapter
Majcík, Martin. Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 133.

Chapter
Majcík, Martin. Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 134–135.

Issue
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 2.

Article
Smith, Kari, Brücknerová, Karla. Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 5–7.

Article
Lintner, Tomáš, Šeďová, Klára. Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 9–34.