Search

Displaying 1 - 30 of 76

Issue
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 1.

Issue
Новая русистика, 2022, vol. 15, issue 1.

Article
Kozlyk, Ìhor Volodymyrovyč. Борис Фёдорович Егоров (1926–2020) : портрет учёного в эпистолярной проекции. Новая русистика. 2022, vol. 15, iss. 1, pp. 7–38.

Article
Pospíšil, Ivo. Fundamentální práce o klíčovém literárním vědci 20. století : badatelské rozpětí Dmytra Čyževs'kého. Новая русистика. 2022, vol. 15, iss. 1, pp. 84–90.

Article
Pospíšil, Ivo. Ruské 18. století jako klíč a jeho přesahy. Новая русистика. 2022, vol. 15, iss. 1, pp. 80–84.

Article
Brandner, Aleš. Vzpomínka na profesora Romana Mrázka. Новая русистика. 2022, vol. 15, iss. 1, pp. 95–98.

Article

Article
Editorial. Новая русистика. 2022, vol. 15, iss. 1, pp. 5.

Article
Pospíšil, Ivo. Tajemný Gončarov a geneze jeho poetiky : smysl literárního života. Новая русистика. 2022, vol. 15, iss. 1, pp. 90–93.

Article
Pospíšil, Ivo. Odešla významná ruská slavistka a bohemistka : In memoriam Ljudmily Norajrovny Budagovové. Новая русистика. 2022, vol. 15, iss. 1, pp. 98–101.

Article
Stěpanova, Ludmila. Рецензия на словарь М.С. Добровой "Так говорят в русском Интернете". Новая русистика. 2022, vol. 15, iss. 1, pp. 75–79.

Article
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 13–33.

Article
Šejna, Erik. Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 153–169.

Article
Šalamounová, Zuzana. Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 35–66.

Article
Cígler, Hynek, Ježek, Stanislav, Širůček, Jan, Lacinová, Lenka. Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 93–124.

Article
Švaříček, Roman. Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 1, pp. 5–11.

Chapter
Majcík, Martin. Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 64–103.

Chapter
Majcík, Martin. Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 104–110.

Chapter
Majcík, Martin. Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 111–117.

Chapter
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 118–120.

Chapter
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 121–132.

Chapter
Majcík, Martin. Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 133.

Chapter
Majcík, Martin. Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 134–135.

Issue
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 2.

Article
Smith, Kari, Brücknerová, Karla. Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 5–7.

Article
Lintner, Tomáš, Šeďová, Klára. Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 9–34.

Article
Almeida, Marta Mateus de, Viana, Joana, Alves, Mariana Gaio. Exploring teaching conceptions and practices : a qualitative study with higher education teachers in Portugal. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 35–53.