Search

Displaying 1 - 30 of 45

Article
Výtisk, Stanislav. Obsazování zemských úřadů na Opavsku v posledních letech vlády Rudolfa II.. Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 31–77.

Article
Suchánková, Silvie. Kopiář kláštera Porta coeli z druhé poloviny 17. století. Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 79–107.

Article
Vogel, Lutz. Aufnahme und Konflikt : kleinraumige Migration in der sachsischen Oberlausitz (1815–1871). Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 109–128.

Article
Dospiva, David. Cisterciácký duktus v listinách na konci 13. století. Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 3–19.

Article
Bartolenová, Miroslava. Osudy gréckej menšiny v Československu. Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 129–155.

Article
Kotačka, Martin. K domnělé existenci dvou ztracených exemplářů šternberských urbářů. Studia historica Brunensia. 2012, vol. 59, iss. 1-2, pp. 21–30.

Issue
Studia paedagogica, 2012, vol. 17, issue 1.

Issue
Studia paedagogica, 2012, vol. 17, issue 2.

Issue
Studia historica Brunensia, 2012, vol. 59, issue 1-2.

Issue
Klinická psychologie a osobnost, 2012, vol. 1, issue 1.

Article
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav. Neuropsychological markers of pro-social behavior and neuropsychological markers as indicators of asocial (criminal) behavior. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 31–38.

Article
Jelínek, Martin, Květoň, Petr, Vobořil, Dalibor. Factor structure of the Spatial ability subtest of the Learning potential test. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 7–16.

Article
Baranovská, Andrea, Ručková, Gabriela. Vzťah medzi osobnostnými charakteristikami a subjektívne vnímanie záťaže učiteľov pôsobiacich na základných a stredných školách. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 79–85.

Article
Dosedlová, Jaroslava, Klimusová, Helena, Maxová, Veronika. Dispoziční optimismus a defenzivní pesimismus ve vztahu k situační úzkosti a dispoziční úzkostnosti. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 65–72.

Article
Slezáčková, Alena. Konference a mimořádné přednášky konané na Psychologickém ústavu FF MU v průběhu roku 2012. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 95–96.

Article
Drhlíková, Lenka, Humpolíček, Pavel. Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop-2 : normativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 17–30.

Article
Burešová, Iva, Havigerová, Jana Marie, Šimíková, Mariana. Informační chování nadaných dětí : předběžné výsledky kvalitativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 39–44.

Article
Svoboda, Mojmír. Editorial. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 5.

Article
Svoboda, Mojmír. Devět desetiletí psychologie na Masarykově univerzitě v Brně. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 87–93.

Article
Forejtníková, Hana, Stránská, Zdenka. Interkulturní rozdíly ve stylech učení (styly učení romských a neromských žáků). Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 45–64.

Article
Dvořák, Dominik. Nový institucionalismus v pedagogice. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 9–26.

Article
Jandová, Kateřina. Stres a žáci středních škol. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 117–125.

Article
Wulf, Christoph, Švaříček, Roman, Šeďová, Klára. Zapomenuté hodnoty a sny ve výchově : rozhovor s Christophem Wulfem. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 109–116.

Article
Trnková, Kateřina. Přechod mezi prvním a druhým stupněm: utajený mezník?. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 139–144.

Article
Sedláček, Martin, Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Lazarová, Bohumíra, Novotný, Petr. Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 27–49.

Article

Article
Šeďová, Klára. Editorial. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 5–7.

Article
Bodláková, Lenka. Budování kariéry mladých žen v kontextu mateřské dovolené. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 127–137.

Article
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 155–157.

Article
Knotová, Dana. Učebnice sociální pedagogiky?. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 145–149.