Search
Displaying 1 - 30 of 6019
Article
Hlubek, Lukáš.
Kolekce raně novověkých kachlů z areálu kláštera Hradisko (okres Olomouc) . Archaeologia historica. 2022, vol. 47, iss. 1, pp. 323–345.
Article
Richter, Václav.
Les "basiliques" grand-moraves. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1965, vol. 14, iss. E10, pp. 209–229.
Article
Charvát, Petr.
"Better it is to go wide - go wide!". Archaeologia historica. 2004, vol. 29, iss. [1], pp. 129–140.
Article
Bartoněk, Antonín.
"Casus septimus" a "casus octavus" v pojetí římských gramatiků. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1956, vol. 5, iss. E1, pp. 173–182.
Article
Bartoňková, Dagmar.
["Come dice il poeta...": percorsi greci e latini di parole poetich. A cura di A. De Vivo e L. Spina]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1994, vol. 43, iss. E39, pp. 172–174.
Article
Vrbová, Jana.
"Co mi ve škole vadí víc, podvádění, či klamání?" : postoje žáků k nečestnému chování ve škole v kontextu školního podvádění. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 93–107.
Article
Kaščák, Ondrej.
"...daj mi rúčku, ty sa usmej, budeme sa spolu hrať" – telesné performácie ako interakčný faktor v sociálnych vzťahoch detí. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 1, pp. 13–26.
Article
Bednaříková, Jarmila.
[Die "Gesta Hungarorum" des anonymen Notars: die älteste Darstellung der ungarischen Geschichte. László Veszprémy, (ed.)]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1993, vol. 42, iss. E38, pp. 229–231.
Article
Sedláčková, Hedvika.
"Goldscheisser" z Nymburka. Archaeologia historica. 2003, vol. 28, iss. [1], pp. 547–552.
Article
Ule, Mirjana, Živoder, Andreja.
"Good" parenting : parental support in education as a factor in inequality. Studia paedagogica. 2023, vol. 28, iss. 2, pp. 11–28.
Article
Jarvoll, Agnieszka B..
"I'll have everything in diamonds!": students' experiences with minecraft at school. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 4, pp. 67–89.
Article
Langer-Osuna, Jennifer M., Chavez, Rosa, Kwon, Faith, Malamut, Jim, Gargroetzi, Emma, Lange, Kimiko, Ramirez, Jesse.
"I'm telling!" : exploring sources of peer authority during a K-2 collaborative mathematics activity. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 2, pp. 97–111.
Article
Wickberg Hugerth, Mattias, Nouri, Jalal, Åkerfeldt, Anna.
"I should, but I don't feel like it" : overcoming obstacles in upper secondary students' self-regulation using learning analytics. Studia paedagogica. 2023, vol. 28, iss. 3, pp. 89–111.
Article
Bergnell Karlsson, Anneli.
"Let's pretend this [orange] is you!" : preschool children making meaning of a multimodal illustration offered at a Swedish Science Center. Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 4, pp. 139–153.
Article
Kukawka, Stanisław, Małecka-Kukawka, Jolanta.
The "long house" of the late Band pottery culture from Bukowiec, Chełmno land. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. M, Řada archeologická. 1999, vol. 48, iss. M4, pp. 73–80.
Article
Škabrada, Jiří.
"Monoxylová" skříňová nika v sakristii kostela v Mýtě u Rokycan. Archaeologia historica. 1996, vol. 21, iss. [1], pp. 139–141.
Article
Unger, Josef.
"Motte" a kostel v zaniklé vsi Divice u Brumovic. Archaeologia historica. 1988, vol. 13, iss. [1], pp. 369–374.
Article
Stloukal, Milan.
"Dny osteologické antropologie" v Národním muzeu v Praze. Archaeologia historica. 1988, vol. 13, iss. [1], pp. 643–644.
Article
Kostrhun, Petr.
"Papež prehistorie" abbé Henri Breuil na Moravě. Studia archaeologica Brunensia. 2013, vol. 18, iss. 2, pp. 43–62.
Article
Petřeková, Eliška, Burianová, Veronika, Jílek, Jan.
"Pompejská" nádoba z Mnichova Hradiště – na pomezí konzervace a falzifikace. Studia archaeologica Brunensia. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 91–116.
Article
Urbanová, Daniela.
"Rehabilitace" spony z Praeneste. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1993, vol. 42, iss. E38, pp. 240.
Article
Gobbo, Francesca.
"Send in the clowns!", or the Imagination at work: the narratives of three pediatric ward clowns. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 4, pp. 101–120.
Article
Bolina, Pavel.
"Per transversum montis Scalicze" - k interpretaci pozůstatků starých cest na katastru Dolan u Olomouce ve světle rozhraničovací dohody dolanského kláštera a olomoucké kapituly z roku 1404. Archaeologia historica. 2004, vol. 29, iss. [1], pp. 93–118.
Article
Měřínský, Zdeněk.
Die "Villa deserta" als Problem der mährischen Mediävistik (Archäologie und Geschichte) : Thesen. Archaeologia historica. 2008, vol. 33, iss. [1], pp. 9–26.
Article
Fonseca, Lars.
"Všichni vědí, že opisovat se nemá, ale stejně to každý dělá" : pedagogický pohled na paradoxy "férového" opisování. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 2-3, pp. 73–92.
Article
Bartoňková, Dagmar, Nechutová, Jana.
"Západ - pojem a skutečnost" ve středověku a v antice. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1962, vol. 11, iss. E7, pp. 132–134.
Article
Loskotová, Irena.
Typ "závěsného" kachle z pozůstalosti Zdeňka Hazlbauera. Archaeologia historica. 2007, vol. 32, iss. [1], pp. 491–499.