Search
Displaying 1 - 30 of 104
Book
Lojdová, Kateřina.
Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. 2014
Article
Lukášová, Eva.
Zpráva z konference EASR 2014 v Groningenu: Religion and Plurality of Knowledge, 11.–15. Května 2014, Groningen. Sacra. 2014, vol. 12, iss. 1-2, pp. 64–66.
Article
Kabůrková, Markéta.
[Žonca, Milan. Nachmanidovy polemiky]. Religio. 2014, vol. 22, iss. 1, pp. 118–121.
Article
Teplá, Michaela.
Zaostřeno na šprty. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 137–147.
Article
Smetáčková, Irena, Novotná, Hana, Šimečková, Petra.
Žákovská verbální vulgarita o přestávkách a o vyučování. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 47–64.
Article
Stejskalová, Michaela.
Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 77–104.
Article
Hampejs, Tomáš.
[Xygalatas, Dimitris; McCorkle, William W., ed. Mental culture: classical social theory and the cognitive science of religion]. Religio. 2014, vol. 22, iss. 2, pp. 239–242.
Article
Zábrodská, Kateřina, Mudrák, Jiří, Květoň, Petr, Blatný, Marek, Machovcová, Kateřina, Šolcová, Iva.
Work environment and well-being of academic faculty in Czech universities: a pilot study. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 4, pp. 121–144.
Article
Šeďová, Klára.
What can be better than the best?. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 4, pp. 185–189.
Article
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 20, číslo 2, rok 2015 : Téma: Akce!. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 167–169.
Article
Lojdová, Kateřina.
Veřejná pedagogika subkultur. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 39–55.
Article
Stará, Lenka, Zbíral, David.
Utváření nekonformní náboženské skupiny v záznamech z inkvizičního procesu s oddanými svaté Vilemíny. Religio. 2014, vol. 22, iss. 1, pp. 55–88.
Book
Zounek, Jiří, Šimáně, Michal.
Úvod do studia dějin pedagogiky a školství : kapitoly z metodologie historicko-pedagogického výzkumu. 2014
Book
Knotová, Dana, Lazarová, Bohumíra, Lojdová, Kateřina, Pevná, Kateřina.
Úvod do sociální pedagogiky : studijní texty pro studenty oboru sociální pedagogika. 2014
Article
Šimáně, Michal.
Učitelé menšinových škol pohledem dějin každodennosti. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 89–122.
Article
Sedláček, Tibor.
The mythological background of three seal impressions found in Urkesh. Religio. 2014, vol. 22, iss. 1, pp. 29–53.
Article
Bártová, Zuzana.
The Diamond Way in the age of globalization: a study of transnational Buddhist community formation. Religio. 2014, vol. 22, iss. 2, pp. 131–149.
Article
Maňo, Peter.
Správa z letnej škole CEU v Budapešti: Morality: Evolutionary Origins and Cognitive Mechanisms, 23.–30. júna 2014, CEU, Budapešť, Maďarsko. Sacra. 2014, vol. 12, iss. 1-2, pp. 62–63.
Article
Sucháček, Petr.
Spor o víceletá gymnázia: historický kontext a empirická data. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 139–154.
Article
Vlčková, Kateřina, Bradová, Jarmila.
Slabý vztah strategií učení a výsledků vzdělávání: problém operacionalizace a měření?. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 9–28.
Article
Puchovský, Michal.
Skripta vydaná Ústavem religionistiky FF MU v rámci projektu FIFA, 2. část. Sacra. 2014, vol. 12, iss. 1-2, pp. 78–79.
Article
Trnková, Kateřina.
Školy mizející z map. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 171–175.
Article
Pavelková, Michaela.
Školní hodnocení očima matek žáků druhého stupně základní školy. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 149–159.
Article
Kamanová, Lenka.
Sexuální výchova v rodině: co víme z výzkumných studií. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 29–46.
Article
Rißler, Georg, Bossen, Andrea, Blasse, Nina.
School as space: spatial alterations, teaching, social motives, and practices. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 4, pp. 145–160.
Article
Stanová, Barbora.
Rozdiely v percepcii vlastnej rodiny deťmi s problémovým správaním a deťmi bez problémov v správaní. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 57–76.
Article
Pihlgren, Ann.
Rodičovské schůzky vedené žáky. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 83–102.