Search

Displaying 1 - 30 of 45

Article
Andreasová, Alexandra. Zu den Bedeutungen des niederländischen Verbs moeten im 17. und 18. Jahrhundert : eine Korpusanalyse. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 151–161.

Article
Šeďová, Klára. Zprávy z mezinárodních konferencí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 179–181.

Article
Veen, Klaas van. Zkoumáním emocí učitelů v kontextu reforem k porozumění : co je v sázce?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 81–94.

Article
Řehořková, Marie. Za profesorem Vladimírem Jůvou. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 189–190.

Article
Alfrahová, Elena. Zum Vorkommen von Phraseologismen in deutschen und tschechischen Horoskopen. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 111–128.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická, 2005, vol. 53, issue U10.

Article
Rykalová, Gabriela. Textsorten in der deutschen und österreichischen Tagespresse : (ergebnisse einer Analyse). Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 101–109.

Article
Jílková, Hana. Der Superlativ, die Übertreibung und der Vergleich in den werbenden Slogans. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 129–136.

Article

Article
Rinas, Karsten. [Štícha, František. Česko-německá srovnávací gramatika]. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 227–231.

Article
Rýdl, Karel. Smysl inovačních cílů v současných výchovných a vzdělávacích trendech. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 13–22.

Article
Uhrová, Eva. [Šimečková, Alena. Úvod do studia jazykovědné germanistiky (Einfuhrung in das Studium der sprachwissenschaftlichen Germanistik)]. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 231–232.

Article
Brom, Vlastimil. Der sog. "Abriss" und sein Verhältnis zur deutschen Reimübersetzung der Dalimil-Chronik. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 137–149.

Article
Kolář, Jan. Rozvoj osobnostní kompetence budoucích pedagogů : nová cesta ke starému cíli?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 155–161.

Article
Ainscow, Mel. Rozvoj inkluzivních vzdělávacích systémů - jaké existují páky změny?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 33–47.

Article
Pol, Milan, Novotný, Petr. Ředitelé a řízení kvality ve škole (...z případových studií). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 49–65.

Article
Malá, Jiřina. Phraseologie - Blütezeit einer linguistischen Disziplin : (eine Reise durch die Phraseologielandschaft). Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 65–77.

Article
Lazarová, Bohumíra. Osobnost učitele a rezistence vůči změně. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 109–122.

Article
Švarcerová, Dagmar. [Nünning, Vera; Nünning, Ansgar, Hrsg. Erzähltextanalyse und gender studies]. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 235–236.

Article
Šeďová, Klára. Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu : rodinná socializace dětského televizního diváctví. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 123–132.

Article
Rabušicová, Milada. Mezinárodní odborná konference OMEP : Péče o nejmenší děti od narození do tří let: výzva pro rodinu i komunitu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 184–185.

Article
Brücknerová, Karla. Má tvůrčí psaní místo v nových vzdělávacích programech?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 171–178.

Article
Knápek, Pavel. Die Künstlerproblematik im Werk von Henrik Ibsen und Thomas Mann. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 211–222.

Article
Uhrová, Eva. [Kovářová, Alena. Úvod do fonetiky a fonologie němčiny (Einführung in die Phonetik und Phonologie des Deutschen)]. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 232–233.

Article
Pol, Milan. Konference ENIRDEM 2005 : zvládání rozmanitosti v souvislostech řízení škol a vzdělávání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 182–183.

Article
Munzar, Jiří. [Kafka, Franz. Amtliche Schriften]. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2005, vol. 19, iss. 1, pp. 234–235.

Article
Švaříček, Roman. Je zakotvená teorie teorií?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 133–145.

Article
Trnavčevič, Anita. Internacionalizace, evropeizace, standardizace a kultura auditu ve vzdělávání : podpora inovativnosti?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 23–32.

Article
Hloušková, Lenka. Inovační potenciál jako předpoklad rozvoje kultury škol (příklad otevřenosti škol vůči okolí). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 67–79.