Titles

Displaying 71 - 80 of 937

Article
Redakce časopisu Porta Balkanica, Kouba, Miroslav. Jak chápat a interpretovat Balkán v jeho tematické pestrosti a kulturní provázanosti : rozhovor s Miroslavem Koubou. Porta Balkanica. 2013, vol. 5, iss. 2, pp. 49–51.

Chapter
Reichstäter, Jan. Jak chápat mýtus a mýtotvorbu : starogermánské mytologické narativy, jejich ideologie a variace. In: Reichstäter, Jan. Předkřesťanská náboženství severních Indoevropanů : tradice Keltů, Germánů a Baltů v kritické perspektivě humanitních věd. , pp. 65–121.

Chapter
Jak číst tuto knihu. In: Na rozhraní světů : fantastická literatura v mezioborovém zkoumání. , pp. 25–32.

Chapter
Gregor, Miroslav, Hladík, Mojmír, Musil, Libor, Šindlářová, Jana. Jak jsme byli zvyklí spolupracovat. In: Gregor, Miroslav. Hledání pružné organizace. , pp. 11–46.

Chapter
Kolektiv autorů. Jak koncipovat vlastní výzkum. In: Borovský, Tomáš. , Fasora, Lukáš. , Chocholáč, Bronislav. , Malý, Tomáš. , Nečasová, Denisa. , Němec, Jiří. , Wihoda, Martin. Úvod do studia dějepisu. 2. díl. , pp. 115–123.

Article
Chlup, Radek. Jak náboženství vysvětlovat nereduktivně : hranice racionality a sebereflexivita. Religio. 2019, vol. 27, iss. 2, pp. 163–200.

Article
Mareš, Jan. Jak neměřit ve třídě. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 1, pp. 231–237.

Chapter
Míček, Libor, Zeman, Vladimír. Jak poznám, že jsem ve stresu?. In: Míček, Libor. , Zeman, Vladimír. Učitel a stres. , pp. 14–19.

Article
Brücknerová, Karla. Jak poznáme kvalitní kombinované studium? : pilíře kvality v hodnocení zralými studenty. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 125–144.

Article
Janiec-Nyitrai, Agnieszka. Jak poznawać to, co wydaje się być poznane? : Dwie ważne prace o twórczości Jána Kollára. Slavica litteraria. 2016, vol. 19, iss. 1, pp. 117–119.