Titles

Displaying 61 - 70 of 960

Article
Hanych, Monika. Jak komunikují státní instituce na online sociálních sítích?. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 97–117.

Chapter
Kolektiv autorů. Jak koncipovat vlastní výzkum. In: Borovský, Tomáš. , Fasora, Lukáš. , Chocholáč, Bronislav. , Malý, Tomáš. , Nečasová, Denisa. , Němec, Jiří. , Wihoda, Martin. Úvod do studia dějepisu. 2. díl. , pp. 115–123.

Article
Černý, Marcel. Jak na Balkáně vypadal "za totáče" neoficiální literární život. Porta Balkanica. 2022, vol. 13, iss. 1-2, pp. 79–83.

Article
Homolková, Veronika, Plevová, Irena. Jak na vzdělávání nadaných dětí v předmětu matematika?. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 2, pp. 25–30.

Article
Chlup, Radek. Jak náboženství vysvětlovat nereduktivně : hranice racionality a sebereflexivita. Religio. 2019, vol. 27, iss. 2, pp. 163–200.

Article
Petrželka, Josef. Jak najít pravého prince?. Studia philosophica. 2011, vol. 58, iss. 1, pp. 139–158.

Article
Mareš, Jan. Jak neměřit ve třídě. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 1, pp. 231–237.

Chapter
Míček, Libor, Zeman, Vladimír. Jak poznám, že jsem ve stresu?. In: Míček, Libor. , Zeman, Vladimír. Učitel a stres. , pp. 14–19.

Article
Brücknerová, Karla. Jak poznáme kvalitní kombinované studium? : pilíře kvality v hodnocení zralými studenty. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 125–144.

Article
Janiec-Nyitrai, Agnieszka. Jak poznawać to, co wydaje się być poznane? : Dwie ważne prace o twórczości Jána Kollára. Slavica litteraria. 2016, vol. 19, iss. 1, pp. 117–119.