Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 37

Kapitola
Záleská, Klára. Teoretická východiska. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 14–42.

Kapitola
Záleská, Klára. Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 132–152.

Kapitola
Záleská, Klára. Přílohy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 156–161.

Kapitola
Záleská, Klára. Metodologie provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 43–59.

Kapitola
Záleská, Klára. Zjištění v kontextu předchozích výzkumů. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 121–126.

Kapitola
Záleská, Klára. Úvod. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 9–13.

Kapitola
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 153–155.

Kapitola
Záleská, Klára. Rejstřík. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 162–163.

Kapitola
Záleská, Klára. Závěr. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 127–129.

Kapitola
Záleská, Klára. Zjištění provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 60–120.

Článek
Černý, Michal. Od entropie k dynamické komplexitě : k jednomu pojmovému posunu v infosféře. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 1, s. 61–78.

Článek
Fryš, Jakub, Kovářová, Pavla. Testování funkcí citačních manažerů : komparace Citace PRO, Citavi, EndNote, Mendeley a Zotero. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 1, s. 29–60.

Článek
Lorenz, Michal. Digitální transformace a ProInflow v době nouzového stavu. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 1, s. 1–2.

Článek
Zadražilová, Iva, Kurfürstová, Jana. Využívání portálu Knihovny.cz v knihovnách ČR. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 2, s. 3–20.

Článek
Novotná, Helena. Stav, digitalizace a perspektivy sbírek zvukových nosičů v muzeích ČR. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 2, s. 45–69.

Článek

Článek

Článek
Beňačková, Miroslava, Kočišová, Pavlína, Kopský, Vojtěch, Mally, Frank Richard, Ostráková, Natalie. Signifikantní vlastnosti : příspěvek ke kolektivnímu nevědomí. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 2, s. 21–44.

Článek
Lorenz, Michal. Dilatace času a práce v časech Covidu. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 2, s. 1–2.

Článek
Černý, Michal. Onlife jako epistemické východisko překonávající dualitu online a offline prostoru. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 2, s. 106–130.

Článek
Švaříček, Roman, Straková, Jana, Brom, Cyril, Greger, David, Hannemann, Tereza, Lukavský, Jiří. Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 9–41.

Článek
Knecht, Petr, Tůma, František. Citační etika v pedagogickém výzkumu : k vynucování citací a zakládání citačních kartelů. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 187–212.

Článek
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava. Vztah akademické marnosti a výsledk žáků : různé mechanismy pro matematiku a čtenářskou gramotnost. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 43–67.

Článek

Článek
Smetáčková, Irena, Francová, Veronika. Souvislosti mezi vnímanou kvalitou vztahů v pedagogických sborech a syndromem vyhoření u vyučujících základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 9–32.

Článek
Obrovská, Jana, Tůma, František. Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 155–177.

Článek
Šmejkalová, Martina, Chvál, Martin. Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 127–154.

Článek
Machovcová, Kateřina, Beláňová, Andrea, Kostelecká, Yvona, McCabe, Marta. Rodičovské vnímání dětských potřeb a rozhodnutí vzdělávat doma. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 33–50.