Year
2021
Publication year
2021
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Stable URL (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/144321
Department FF MU
Topic
Content:
Page | Title |
---|---|
[5]-6 | Editorial Pol, Milan | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[7]-27 | (Klíčové) kompetence v českém vzdělávání: proč si navzájem nerozumíme? Češková, Tereza | ![]() |
[29]-50 | Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol. Papajoanu, Ondřej; Voňková, Hana; Vlčková, Kateřina | ![]() |
[51]-81 | Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů Šeďová, Klára; Nekardová, Barbora; Rozvadská, Katarína | ![]() |
[83]-108 | Vzdělávací systém a československá verze přestavby (1987–1989): analýza, kritika a návrhy na reformy v kontextu ideologie a krize Polouček, Oto; Zounek, Jiří | ![]() |
[109]-130 | Vliv věkového uspořádání tříd na edukaci v mateřských školách Syslová, Zora; Nováková, Eva; Najvarová, Veronika | ![]() |
[131]-165 | Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi Soukup, Petr; Trahorsch, Petr; Chytrý, Vlastimil | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[167]-185 | Co budeme dělat zítra? Pokusíme se přežít! Vzdělávání doma v době koronavirové pandemie z perspektivy matek Šimková, Daniela | ![]() |