Title: Studia paedagogica
Rok: 2021
Ročník: 26
Číslo: 3
Rok vydání
2021
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/144321
Ústav FF MU
Obor
Plný text nepřístupný | Feedback
Title | Document |
---|---|
Editorial | [5]–6 Pol, Milan |
Title | Document |
---|---|
(Klíčové) kompetence v českém vzdělávání: proč si navzájem nerozumíme? | [7]–27 Češková, Tereza |
|
Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol. | [29]–50 Papajoanu, Ondřej; Voňková, Hana; Vlčková, Kateřina |
|
Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů | [51]–81 Šeďová, Klára; Nekardová, Barbora; Rozvadská, Katarína |
|
Vzdělávací systém a československá verze přestavby (1987–1989): analýza, kritika a návrhy na reformy v kontextu ideologie a krize | [83]–108 Polouček, Oto; Zounek, Jiří |
|
Vliv věkového uspořádání tříd na edukaci v mateřských školách | [109]–130 Syslová, Zora; Nováková, Eva; Najvarová, Veronika |
|
Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi | [131]–165 Soukup, Petr; Trahorsch, Petr; Chytrý, Vlastimil |
Title | Document |
---|---|
Co budeme dělat zítra? Pokusíme se přežít! Vzdělávání doma v době koronavirové pandemie z perspektivy matek | [167]–185 Šimková, Daniela |