3

Title: Studia paedagogica
Rok: 2021
Ročník: 26
Číslo: 3
Rok vydání
2021
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Obor
hidden section Editorial
Title Document
Editorial | [5]–6
Pol, Milan
PDF
Stati – Studies
Title Document
(Klíčové) kompetence v českém vzdělávání: proč si navzájem nerozumíme? | [7]–27
Češková, Tereza
PDF
Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol. | [29]–50
Papajoanu, Ondřej; Voňková, Hana; Vlčková, Kateřina
PDF
Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů | [51]–81
Šeďová, Klára; Nekardová, Barbora; Rozvadská, Katarína
PDF
Vzdělávací systém a československá verze přestavby (1987–1989): analýza, kritika a návrhy na reformy v kontextu ideologie a krize | [83]–108
Polouček, Oto; Zounek, Jiří
PDF
Vliv věkového uspořádání tříd na edukaci v mateřských školách | [109]–130
Syslová, Zora; Nováková, Eva; Najvarová, Veronika
PDF
Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi | [131]–165
Soukup, Petr; Trahorsch, Petr; Chytrý, Vlastimil
PDF
Začínající výzkumníci – Emerging researchers
Title Document
Co budeme dělat zítra? Pokusíme se přežít! Vzdělávání doma v době koronavirové pandemie z perspektivy matek | [167]–185
Šimková, Daniela
PDF