Year
2009
Publication year
2009
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Stable URL (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/115383
Department FF MU
Topic
Content:
Page | Title |
---|---|
[7]-9 | Editorial Pol, Milan | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[11]-28 | Co víme o výukovém dialogu? Šeďová, Klára | ![]() |
[29]-40 | Rituály a skryté kurikulum, alebo, Kam v pedagogike zaradiť rituálne štúdie? : teoretická (a biografická) rekonštrukcia Kaščák, Ondrej | ![]() |
[41]-50 | Pedagog jako odborník prvního kontaktu v situaci krize žáka Cimrmannová, Tereza | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[51]-68 | Pedagogičtí pracovníci na málotřídkách – izolovaní a nekvalifikovaní? Trnková, Kateřina; Chaloupková, Lucie; Knotová, Dana | ![]() |
[69]-84 | Kvalita sociálního klimatu a potřeby učitelek mateřských škol Koťátková, Soňa | ![]() |
[85]-106 | Význam učitelů a školního prostředí pro motivaci dospívajících při studiu ve středních školách Krejčová, Lenka | ![]() |
[107]-130 | Vedení internacionalizace vysokých škol Janebová, Eva | ![]() |
[131]-153 | Mezigenerační učení v rámci programů a kurzů neformálního vzdělávání pro děti, rodiče a prarodiče Rabušicová, Milada; Klusáčková, Markéta; Kamanová, Lenka | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[155]-170 | Souvislost mezi hraním počítačových her a agresivitou Janatová, Lucie | ![]() |
[171]-186 | Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách Závodyová, Viera | ![]() |
[187]-197 | Komunikace s rodiči neprospívajících žáků očima učitelů Foffová, Jana | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[199]-203 | Co víme a co ještě nevíme o učení se dospělých Sedláček, Martin | ![]() |
[205]-208 | Skryté světy mládeže Lojdová, Kateřina | ![]() |
Page | Title |
---|---|
209 | Mezinárodní konference Educational Change in the Global Context se bude konat v Praze na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě ve dnech 30. srpna – 4. září 2010 Walterová, Eliška | ![]() |
209 | Projekt Centra podpory inkluzívního vzdělávání (CPIV) Lukas, Josef | ![]() |
Page | Title |
---|---|
210-211 | Poděkování recenzentům | ![]() |