Search

Displaying 1 - 30 of 693

Article
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin. Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 85–105.

Article
Makovská, Zuzana. Čas psaní : vývoj dětské literární tvorby v dialogu s kulturou dospělých. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 203–206.

Article
Švaříček, Roman. Sůl a pepř pedagogických věd : editorial. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 5–8.

Article
Mareš, Jiří. Jan Hus jako vysokoškolský učitel. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 111–126.

Article
Nehyba, Jan, Svojanovský, Petr. Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 57–85.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Smetáčková, Irena, Štech, Stanislav. Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol : co ukázalo uzavření škol?. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 9–38.

Article
Vengřinová, Tereza. Akademická a sociální integrace do studia na vysoké škole u první generace vysokoškoláků : přehledová studie. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 167–184.

Article
Zábrodská, Kateřina, Mudrák, Jiří, Rozumová, Eva, Takács, Lea. Očekávání úspěchu, hodnota výkonu a seberegulace : typologie výkonové motivace studentů pedagogických oborů založená na klastrové analýze dotazníku motivace k výkonu. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 145–166.

Article
Šalamounová, Zuzana, Navrátilová, Jana. Žáci jako spolužáci : participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 39–68.

Article
Kalenda, Jan. Tři vlny : vývoj teorií účasti dospělých ve vzdělávání (1960 až 2019). Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 91–124.

Article
Švaříček, Roman. Hledají se noví poslové : editorial. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 5–8.

Article
Macek, David, Jabůrek, Michal, Chvojková, Edita, Portešová, Šárka. Problematika měření socio-emočních schopností u dětí : srovnatelnost faktorové struktury posuzovací škály mezi otci, matkami a pedagogy. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 1, pp. 69–90.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Geppert, Corinna, Knapp, Mariella, Kilian, Michaela, Katschnig, Tamara. Volba školy pod tlakem reformních snah. Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 1, pp. 9–28.

Article
Záleská, Klára. Neočekávané efekty začleňování dětí přistěhovalců v norské základní škole. Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 1, pp. 117–132.

Article
Průcha, Jan, Rabušicová, Milada, Pol, Milan. Ohlédnutí: rozhovor s Janem Průchou. Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 1, pp. 109–116.

Article
Tůma, František. Spletitá situace na vysokých školách. Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 1, pp. 139–144.

Article
Šeďová, Klára. Co je úspěch a kde se berou šance uspět? : editorial. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 5–8.

Article
Portešová, Šárka, Jabůrek, Michal, Tancoš, Martin, Chvojková, Edita, Válková, Simona. Shoda pedagogické nominace a skupinového testu inteligence při skríningu intelektového nadání : sonda do problematiky. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 131–151.

Article
Šimáně, Michal, Kamanová, Lenka. Přijímací řízení na středních odborných školách v období socialistického Československa. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 69–101.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 3–4.

Article
Smetáčková, Irena. Škola jako téma rozhovorů mezi dětmi a rodiči. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 9–26.

Article
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 205–207.

Article
Cesta ke kvalitě : autoevaluace školy. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 210.

Article
Lojdová, Kateřina. Hodnoty v prostředí punkové subkultury. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 131–157.

Article
Mazurkiewicz, Grzegorz, Walczak, Bartłomiej. Evaluace jako diskurz : komunikace a/versus kontrola v novém modelu školní inspekce v Polsku. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 109–129.

Article
Pospíšilová, Radka. Role rodičů v domácí přípravě do školy. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 171–182.

Article
Předplatné časopisu Studia pedagogica. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 208.