Search

Displaying 1 - 30 of 54

Article
Sked, Alan. Britský konzervatismus na začátku devatenáctého století. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 2, pp. 23–43.

Article
Nesiba, Jiří. Filosofie mocenské rovnováhy aneb bojovný mír podle Raymonda Arona. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 2, pp. 113–135.

Article
Baroš, Jiří. Staří v. moderní a konzervatismus Edmunda Burka. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 2, pp. 105–111.

Article
Stoklásková, Zdeňka. Předehra konzervatismu v Rakousku. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 2, pp. 73–85.

Article
Wanner, Michal. Britsko-francouzské vztahy v Indii 1787–1794 v zrcadle pramenů úřadu generálních guvernérů britské Indie. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 2, pp. 5–22.

Article
Kraus, Hans-Christof. Bismarck, die Konservativen und der Kulturkampf im Deutschen Reich. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 2, pp. 87–104.

Article
Vlček, Radomír. Ruský konzervatismus přelomu 19. a 20. století. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 2, pp. 57–71.

Article
Makarij, archimandrita. Почитание святых : первый образ. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 1, pp. 23–39.

Article
Naxera, Vladimír. Proměny vztahu státu a ruské pravoslavné církve v postsovětském Rusku – vybrané problémy a témata. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 1, pp. 103–114.

Article
Isačenko, Tat'jana A.. "Третий Рим" и Святая Гора Афон : (к 1000-летию присутствия русских на Афоне). Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 1, pp. 41–48.

Article
Vydra, Zbyněk. Pravoslaví jako součást veřejné prezentace romanovské monarchie za Mikuláše II.. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 1, pp. 71–88.

Article
Boček, Pavel. Iosif Volocký – ideolog pravoslavného ruského státu. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 1, pp. 5–21.

Article
Hanuš, Jiří, Husák, Petr. Česká katolická recepce pravoslavných filozofů a teologů ve 20. až 40. letech 20. století. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 1, pp. 89–101.

Article
Vlček, Radomír. Ruský stát a ruská pravoslavná církev v prvních desetiletích 19. století : ruská identita od Kutuzova po Uvarova. Studia historica Brunensia. 2016, vol. 63, iss. 1, pp. 49–69.

Article
Call for proposals : ICET 61st World Assembly 2017, 28-30 June 2017. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 191–194.

Article
Preissová Krejčí, Andrea, Cichá, Martina, Maláčová, Jana. Redukcionistické chápání multikulturní výchovy na českých školách. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 63–79.

Article
Štěpánik, Stanislav, Chvál, Martin. Konstruktivismus jako cesta ke zlepšování výsledků vzdělávání v českém jazyce?. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 35–56.

Article
Arnseth, Hans Christian, Erstad, Ola, Juhaňák, Libor, Zounek, Jiří. Pedagogika a nové výzvy výzkumu ICT: role digitálních technologií v každodenním životě a učení mládeže. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 87–110.

Article
Švaříček, Roman. Sůl a pepř pedagogických věd : editorial. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 5–8.

Article
Mareš, Jiří. Jan Hus jako vysokoškolský učitel. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 111–126.

Article
Nehyba, Jan, Svojanovský, Petr. Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 57–85.

Article
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman, Sedláčková, Jana, Čejková, Ingrid, Šmardová, Anna, Novotný, Petr, Zounek, Jiří. Pojetí výuky a profesní identita začínajících vysokoškolských učitelů. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 9–34.

Article
Šalamounová, Zuzana. Mateřství na dobu určitou. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 139–144.

Article
Šmardová, Anna. Neverbální chování učitelů ve vyučovacích hodinách. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 127–137.

Article
Dvořák, Dominik, Vyhnálek, Jan, Starý, Karel. Tranzice a transfer ve vzdělávací dráze: longitudinální studie rizikového žáka. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 9–39.

Article
Lefstein, Adam, Šeďová, Klára, Švaříček, Roman. Být etnografem znamená snažit se porozumět tomu, co se děje: rozhovor s Adamem Lefsteinem. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 159–165.

Article
Zounek, Jiří, Šimáně, Michal, Knotová, Dana. Cesta k učitelství v socialistickém Československu pohledem pamětníků. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 131–159.

Article
Sucháček, Petr. Moc a studenti učitelství – jak funguje toto spojení?. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 183–189.