Search

Displaying 1 - 30 of 104

Article
Almagor, Eran. Plutarch on the end of the Persian Empire. Graeco-Latina Brunensia. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 3–16.

Article
Fournier, Michael. A note on Planudes' translation of Boethius Consolatio 3,6. Graeco-Latina Brunensia. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 31–39.

Article
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. .

Article
Ochman, Katarzyna. A literary interchange - Gellius, Noctes Atticae III, 15. Graeco-Latina Brunensia. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 143–149.

Article
Munding, Márta. Alexander and the Amazon queen. Graeco-Latina Brunensia. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 125–142.

Article
Schulze Roberg, Michael. Mary as a heroine : Jesus' mother in Renaissance epic. Graeco-Latina Brunensia. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 171–186.

Article
Podmínky přijímání příspěvků. Graeco-Latina Brunensia. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. .

Article
Hinterberger, Martin. Die Konstantinsvita im Späten Byzanz : vorläufige Ergebnisse einer Gegenüberstellung palaiologenzeitlicher Metaphrasen. Graeco-Latina Brunensia. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 41–59.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 3–4.

Article
Smetáčková, Irena. Škola jako téma rozhovorů mezi dětmi a rodiči. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 9–26.

Article
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 205–207.

Article
Cesta ke kvalitě : autoevaluace školy. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 210.

Article
Lojdová, Kateřina. Hodnoty v prostředí punkové subkultury. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 131–157.

Article
Mazurkiewicz, Grzegorz, Walczak, Bartłomiej. Evaluace jako diskurz : komunikace a/versus kontrola v novém modelu školní inspekce v Polsku. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 109–129.

Article
Pospíšilová, Radka. Role rodičů v domácí přípravě do školy. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 171–182.

Article
Předplatné časopisu Studia pedagogica. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 208.

Article
Viktorová, Ida. Mimořádné události v komunikaci rodiny a školy. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 27–47.

Article
Kubiatko, Milan. Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 75–88.

Article
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 5–8.

Article
Výzva pro autory Studia paedagogica. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 209.

Article
Back matter. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. .

Article
Front matter. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. .

Article
Ball, Stephen J., Pol, Milan, Švaříček, Roman. Pokus o teorii nepořádku : rozhovor se Stephenem J. Ballem. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 159–169.

Article

Article
Kánská, Martina. Profesní start absolventek studijního oboru sociální pedagogika a poradenství. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 183–194.

Article
Sršníková, Daniela. Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 89–108.

Article
Šeďová, Klára. Fenomén zvaný škola : recenze knihy. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 195–199.

Article
Brücknerová, Karla. Paleta hodnotících situací a hodnotících přístupů ve výtvarné výchově. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 49–73.

Article
Makovská, Zuzana. Žákovské strategie při hledání odpovědí na otázky učitele. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 1, pp. 47–70.

Article
Šeďová, Klára. Mocenské konstelace ve výukové komunikaci. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 1, pp. 89–118.