Search
Displaying 1 - 30 of 92
Book
Lojdová, Kateřina.
Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. 2014
Article
Teplá, Michaela.
Zaostřeno na šprty. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 137–147.
Article
Smetáčková, Irena, Novotná, Hana, Šimečková, Petra.
Žákovská verbální vulgarita o přestávkách a o vyučování. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 47–64.
Article
Stejskalová, Michaela.
Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 77–104.
Article
Zábrodská, Kateřina, Mudrák, Jiří, Květoň, Petr, Blatný, Marek, Machovcová, Kateřina, Šolcová, Iva.
Work environment and well-being of academic faculty in Czech universities: a pilot study. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 4, pp. 121–144.
Article
Šeďová, Klára.
What can be better than the best?. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 4, pp. 185–189.
Article
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 20, číslo 2, rok 2015 : Téma: Akce!. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 167–169.
Article
Lojdová, Kateřina.
Veřejná pedagogika subkultur. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 39–55.
Book
Zounek, Jiří, Šimáně, Michal.
Úvod do studia dějin pedagogiky a školství : kapitoly z metodologie historicko-pedagogického výzkumu. 2014
Book
Knotová, Dana, Lazarová, Bohumíra, Lojdová, Kateřina, Pevná, Kateřina.
Úvod do sociální pedagogiky : studijní texty pro studenty oboru sociální pedagogika. 2014
Article
Šimáně, Michal.
Učitelé menšinových škol pohledem dějin každodennosti. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 89–122.
Article
Karabová, Katarína.
The Habsburg's on the Hungarian throne in Babai's epigrams. Graeco-Latina Brunensia. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 25–51.
Article
Možajskij, Andrej Jurjevič.
The Archaic wall of Greater Thebes: chronological and topographical problems. Graeco-Latina Brunensia. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 71–79.
Article
Sucháček, Petr.
Spor o víceletá gymnázia: historický kontext a empirická data. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 139–154.
Article
Vlčková, Kateřina, Bradová, Jarmila.
Slabý vztah strategií učení a výsledků vzdělávání: problém operacionalizace a měření?. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 9–28.
Article
Trnková, Kateřina.
Školy mizející z map. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 171–175.
Article
Pavelková, Michaela.
Školní hodnocení očima matek žáků druhého stupně základní školy. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 149–159.
Article
Pumprová, Anna.
[Silvestr II. Matematické listy Gerberta z Remeše. Přeložili Marek Otisk a Richard Psík; úvodní studie a komentáře Marek Otisk]. Graeco-Latina Brunensia. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 153–155.
Article
Kamanová, Lenka.
Sexuální výchova v rodině: co víme z výzkumných studií. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. 29–46.
Article
Rißler, Georg, Bossen, Andrea, Blasse, Nina.
School as space: spatial alterations, teaching, social motives, and practices. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 4, pp. 145–160.
Article
Stanová, Barbora.
Rozdiely v percepcii vlastnej rodiny deťmi s problémovým správaním a deťmi bez problémov v správaní. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 57–76.
Article
Pihlgren, Ann.
Rodičovské schůzky vedené žáky. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 83–102.
Article
Hurbánková, Šárka.
Repertoire of characters in Roman comedy: new classification approaches. Graeco-Latina Brunensia. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 3–15.
Article
Kaczyńska, Elwira.
Remarks on a Cretan gloss in the Hesychian lexicon. Graeco-Latina Brunensia. 2014, vol. 19, iss. 2, pp. 17–23.
Article
Šalamounová, Zuzana.
(Re)konstruování školního vědeckého slovníku. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 9–42.
Article
Kotyl, Marcin.
Resti di un testo letterario di Giessen (P.Giss. Inv. 176). Graeco-Latina Brunensia. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 71–76.
Article
Vala, Jaroslav, Chráska, Miroslav.
Recepce poezie u žáků středního odborného učiliště a gymnázia. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 1, pp. 43–63.