Search

Displaying 1 - 30 of 37

Article
Šeďová, Klára. Zprávy z mezinárodních konferencí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 179–181.

Article
Veen, Klaas van. Zkoumáním emocí učitelů v kontextu reforem k porozumění : co je v sázce?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 81–94.

Article
Řehořková, Marie. Za profesorem Vladimírem Jůvou. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 189–190.

Article
Skočovský, Karel D.. Vliv přirozeného plánování rodičovství na kvalitu a stabilitu manželství: přehled empirických zjištění a teoretickometodologický komentář : (projekt podpořený výzkumným záměrem MSM0021622406). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 49–64.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická, 2005, vol. 53, issue U10.

Article
Jelínková, Jana, Tyrlík, Mojmír. Typologie hodnot u vysokošolských studentek. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 87–91.

Article
Denglerová, Denisa. Souvislosti mezi hraním počítačových her s násilnou tématikou a agresivními projevy hráčů. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 105–120.

Article
Rýdl, Karel. Smysl inovačních cílů v současných výchovných a vzdělávacích trendech. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 13–22.

Article
Švancara, Josef. [Sehringer, W.; Vass, Z. (Hrsg.). Dynamik psychischer Prozesse in Diagnose und Therapie: beim Zeichnen und Malen, Wirken und Gestalten, Erzählen und Erfinden]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 133–134.

Article
Hajná, Věra, Portešová, Šárka. Sebepojetí nadaných dětí a dětí "dvakrát výjimečných". Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 65–75.

Article
Kolář, Jan. Rozvoj osobnostní kompetence budoucích pedagogů : nová cesta ke starému cíli?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 155–161.

Article
Ainscow, Mel. Rozvoj inkluzivních vzdělávacích systémů - jaké existují páky změny?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 33–47.

Article
Veselský, Milan. Rovesníctvo v prevencii drogových závislostí - očakávania rovesníckych aktivistov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 93–113.

Article
Pol, Milan, Novotný, Petr. Ředitelé a řízení kvality ve škole (...z případových studií). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 49–65.

Article
Stránská, Zdenka, Svoboda, Mojmír. Přehled o činnosti Psychologického ústavu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v letech 2003-2004. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 5–29.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická, 2005, vol. 53, issue P9.

Article
Lazarová, Bohumíra. Osobnost učitele a rezistence vůči změně. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 109–122.

Article
Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a pesimismus jako filozofické kategorie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 31–38.

Article
Obsah - Contents. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 137.

Article
Vašina, Lubomír. Neurobiologické koreláty lidských emocí a jejich ovlivnění elektrofyziologickými metodami. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 39–48.

Article
Šeďová, Klára. Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu : rodinná socializace dětského televizního diváctví. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 123–132.

Article
Rabušicová, Milada. Mezinárodní odborná konference OMEP : Péče o nejmenší děti od narození do tří let: výzva pro rodinu i komunitu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 184–185.

Article
Brücknerová, Karla. Má tvůrčí psaní místo v nových vzdělávacích programech?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 171–178.

Article
Vašina, Lubomír. [Kulišťák, Petr. Neuropsychologie]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 134–135.

Article
Pol, Milan. Konference ENIRDEM 2005 : zvládání rozmanitosti v souvislostech řízení škol a vzdělávání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 182–183.

Article
Švaříček, Roman. Je zakotvená teorie teorií?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 133–145.

Article
Trnavčevič, Anita. Internacionalizace, evropeizace, standardizace a kultura auditu ve vzdělávání : podpora inovativnosti?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 23–32.

Article
Hloušková, Lenka. Inovační potenciál jako předpoklad rozvoje kultury škol (příklad otevřenosti škol vůči okolí). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 67–79.

Article
Uhrová, Alena, Theiner, Pavel. Hyperkinetická porucha a subtypy AD/HD. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. 77–86.

Article
Front matter. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2005, vol. 53, iss. P9, pp. .