Search

Displaying 1 - 30 of 53

Article
Tkaczewski, Dariusz. Symbolika v českých a polských somatických frazémech s lexémy sluch/słuch a ucho a jejich vzájemná ekvivalence. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 2, pp. 21–34.

Article
Mokrá, Marie. Čtenářům. S láskou. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 2, pp. 103–105.

Article
Lešková, Dana. Ku koncepcii vysokoškolskej učebnice Interpretácia umeleckého textu: Interpretačné b(lú)denie. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 2, pp. 92–99.

Article
Změlík, Richard. Bude literární věda exaktní vědou ve století jednadvacátém?. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 2, pp. 35–45.

Article
Harák, Ivo. Čím je báseň velká?. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 2, pp. 67–81.

Article
Franek, Ladislav. Verzologické výskumy v Čechách a na Slovensku : (pocta Jiřímu Levému). Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 2, pp. 7–20.

Article
Fibiger, Martin. Jak čtou gymnazisté knihy a e-knihy. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 2, pp. 82–91.

Article
Šinclová, Soňa. Podoby Salome v díle Jaroslava Vrchlického. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 2, pp. 46–64.

Article
Nováková, Ester. Bezdětný hospodář Arne Novák v zrcadle korespondence. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 1, pp. 159–162.

Article
Kožmín, Zdeněk. Oldřich Mikulášek: Balada o Smrtelné ulici v Třebíči. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 1, pp. 147–156.

Article
Tureček, Dalibor. Karel Vinařický: Mezi klasicismem a romantikou. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 1, pp. 54–92.

Article
Jedličková, Alice. Jeden model a různé zájmy : konvergence a divergence intermediálních studií. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 1, pp. 98–125.

Article
Mitrevski, Dime. The Oxford Handbook of Adaptation Studies. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 1, pp. 163–166.

Article
Bubeníček, Petr. Jiná podoba příběhu o osamělosti v televizním seriálu Olive Kitteridgeová. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 1, pp. 126–143.

Article
Jankovič, Milan. Druhé ohlédnutí ke Kantovi. Bohemica litteraria. 2017, vol. 20, iss. 1, pp. 93–97.

Article
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 4, pp. 31–53.

Article
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 4, pp. 77–110.

Article
Šeďová, Klára, Lehesvouri, Sami. Editorial : How to link teacher education to educational research. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 4, pp. 5–8.

Article
Hellemans, Lieveke, Haesen, Stefan. Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 4, pp. 111–129.

Article
Lehesvuori, Sami, Hähkiöniemi, Markus, Jokiranta, Kaisa, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Viiri, Jouni. Enhancing dialogic argumentation in mathematics and science. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 4, pp. 55–76.

Article
Nijhawan, Subin. Bridging the gap between theory and practice with design-based action research. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 4, pp. 9–29.

Article
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 4, pp. 131–149.

Article
Paulík, Karel. Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 9–24.

Article
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman. O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 149–157.

Article
Sedláčková, Jana. Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 121–148.

Article
Rozkovcová, Andrea, Urbánek, Petr. Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 25–40.

Article
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona. Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 69–89.