Search

Displaying 1 - 30 of 32

Article
Lorenz, Michal. Mapování kurikula: vývoj oboru Informačních studií a knihovnictví v Brně. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 1, pp. 54–88.

Article
Pavlásková, Eliška. Kvalitativní analýza výzkumných dat Univerzity Karlovy v Praze. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 1, pp. 89–102.

Article
Hanych, Monika. Jak komunikují státní instituce na online sociálních sítích?. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 97–117.

Article
Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina, Rabušicová, Milada. O mezigeneračním učení a mezigeneračních programech v knihovnách. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 43–52.

Article
Stodola, Jiří. Principy informační etiky. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 70–84.

Article
Harašta, Jakub, Loučka, Martin. Využití celexového čísla pro rešerši právních informací. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 19–31.

Article
Novotný, Roman. Editorial. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 2–3.

Article
Janíková, Anna. Použití data miningu ve "fyzických" knihovnách. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 154–175.

Article
Krčál, Martin. Využití metody benchmarkingu při měření výkonu knihoven. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 1, pp. 117–127.

Article
Cubr, Ladislav, Lodrová, Iveta, Řehánek, Martin, Vašek, Zdeněk. Srovnání vybraných národních identifikačních systémů užívajících identifikátory URN:NBN. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 1, pp. 13–53.

Article
Novotný, Roman. Editorial. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 1, pp. 2–3.

Article
Černý, Michal. Finální antropický princip ve filosofii, pedagogice a informační vědě. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 1, pp. 103–116.

Article
Preissová Krejčí, Andrea, Cichá, Martina, Maláčová, Jana. Redukcionistické chápání multikulturní výchovy na českých školách. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 63–79.

Article
Štěpánik, Stanislav, Chvál, Martin. Konstruktivismus jako cesta ke zlepšování výsledků vzdělávání v českém jazyce?. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 35–56.

Article
Arnseth, Hans Christian, Erstad, Ola, Juhaňák, Libor, Zounek, Jiří. Pedagogika a nové výzvy výzkumu ICT: role digitálních technologií v každodenním životě a učení mládeže. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 87–110.

Article
Švaříček, Roman. Sůl a pepř pedagogických věd : editorial. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 5–8.

Article
Mareš, Jiří. Jan Hus jako vysokoškolský učitel. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 111–126.

Article
Nehyba, Jan, Svojanovský, Petr. Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 57–85.

Article
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman, Sedláčková, Jana, Čejková, Ingrid, Šmardová, Anna, Novotný, Petr, Zounek, Jiří. Pojetí výuky a profesní identita začínajících vysokoškolských učitelů. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 9–34.

Article
Šalamounová, Zuzana. Mateřství na dobu určitou. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 139–144.

Article
Šmardová, Anna. Neverbální chování učitelů ve vyučovacích hodinách. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 127–137.

Article
Dvořák, Dominik, Vyhnálek, Jan, Starý, Karel. Tranzice a transfer ve vzdělávací dráze: longitudinální studie rizikového žáka. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 9–39.

Article
Lefstein, Adam, Šeďová, Klára, Švaříček, Roman. Být etnografem znamená snažit se porozumět tomu, co se děje: rozhovor s Adamem Lefsteinem. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 159–165.

Article
Zounek, Jiří, Šimáně, Michal, Knotová, Dana. Cesta k učitelství v socialistickém Československu pohledem pamětníků. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 131–159.

Article
Sucháček, Petr. Moc a studenti učitelství – jak funguje toto spojení?. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 183–189.

Article
Šalamounová, Zuzana. Editorial. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 5–7.