Search

Displaying 1 - 30 of 38

Article
Schmidt, Roman. Železnobrodská pašijová hra z hlediska žánrového charakteru a vlivu dobových poetik : "rodokmen" hry. Bohemica litteraria. 2010, vol. 13, iss. 1-2, pp. 3–12.

Article
Manolova, Biljana. Skácelovo básnické vidění z hlediska kognitivní vědy. Bohemica litteraria. 2010, vol. 13, iss. 1-2, pp. 169–187.

Article
Janiec-Nyitrai, Agnieszka. Svět mezi řádky : prolegomena k výzkumu Čapkovy cestopisné tvorby. Bohemica litteraria. 2010, vol. 13, iss. 1-2, pp. 113–167.

Article
Pražák, Richard. [Kiss Szemán, Róbert. "...garázda emberek az etymologusok": irodalmi tanulmányok]. Bohemica litteraria. 2010, vol. 13, iss. 1-2, pp. 199–200.

Article
Čolaková, Žoržeta. Pokus o vymezení imanentní sémantiky jezera. Bohemica litteraria. 2010, vol. 13, iss. 1-2, pp. 47–59.

Article
Vávrová, Kateřina. Vznik brněnské Literární skupiny a jeho reflexe. Bohemica litteraria. 2010, vol. 13, iss. 1-2, pp. 77–89.

Article
Kroča, David. K problému problémové dramatiky : Já, Jákob Vítězslava Gardavského. Bohemica litteraria. 2010, vol. 13, iss. 1-2, pp. 189–197.

Article
Janáčková, Jaroslava. Její pastorkyňa jako venkovský román : transformace pro populární četbu. Bohemica litteraria. 2010, vol. 13, iss. 1-2, pp. 61–75.

Article
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina. Čas a věk hraje roli : tři generace se učí v kurzech. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 125–146.

Article
Smetáčková, Irena. Běžný den v životě žen a mužů - představy dívek a chlapců o vlastní budoucnosti. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 107–124.

Article
Kamanová, Lenka. Mezigenerační učení mezi matkou a dcerou. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 177–188.

Article
Předplatné časopisu Studia paedagogica na rok 2011. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 211.

Article
Pavelková, Isabella, Purková, Veronika, Menšíková, Veronika. Časová perspektiva jako významný regulativ v lidském životě a žákovské motivaci. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 29–45.

Article
Najvar, Petr, Hanušová, Světlana. Fenomén času v učení se cizím jazykům. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 65–83.

Article
Rabušicová, Milada. Editorial. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 5–8.

Article
Švaříček, Roman. Čas, vzpomínky a řečnické figury v rozhovoru. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 147–176.

Article
Pol, Milan, Řehořková, Marie. Za docentem Janem Supem. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 207–208.

Article
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin. Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 85–105.

Article
Makovská, Zuzana. Čas psaní : vývoj dětské literární tvorby v dialogu s kulturou dospělých. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 203–206.

Article
Mareš, Jiří. Člověk a subjektivní čas. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 9–27.

Article
Townsend, Tony. Lokálnost a globálnost - nové požadavky na efektivitu a zdokonalování práce školy. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 9–26.

Article
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka. Strategie Age managementu v České republice. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 193–194.

Article
Wohlgemuthová, Hana. Bariéry a motivace ve vzdělávacích drahách lidí perzekvovaných totalitním režimem v letech 1948 až 1989. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 127–140.

Article
Walker, Allan, Kwan, Paula. Ideální a reálná odpovědnost z pohledu zástupců ředitelů škol. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 105–125.

Article
Zukalová, Hana. Dospělí na okraji informační společnosti : specifika překonávání digitální propasti. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 153–172.

Article
Předplatné časopisu Studia paedagogica na rok 2011. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 195.

Article
Straková, Jana. Postoje české společnosti ke vzdělávání a jejich vývoj v čase. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 27–42.

Article
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman. Zamlčené hodnocení : zpětná vazba ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 61–86.