Search

Displaying 1 - 30 of 63

Article
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin. Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 85–105.

Article
Makovská, Zuzana. Čas psaní : vývoj dětské literární tvorby v dialogu s kulturou dospělých. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 203–206.

Article
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 47–63.

Article
Dombrovská, Michaela. Informační vzdělávání na vysokých školách v České republice: přehled, vývoj a další kroky. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 45–52.

Article
Zadražilová, Iva. Media literacy: new agendas in communication. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 153–155.

Article
Kratochvíl, Jiří. Přehled informačně-vzdělávacích aktivit Knihovny univerzitního kampusu MU v roce 2010. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 164–169.

Article
Lorenz, Michal. Kde nechala škola díru: m-learning aneb Vzdělání pro záškoláky. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 53–75.

Article
Stodola, Jiří. Předmět informační vědy a informační vzdělávání. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 87–105.

Article
Sklenák, Vilém. Informační gramotnost uživatelů vs. vyhledávací nástroje nové generace. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 24–44.

Article
Landová, Hana. Editorial. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 2–4.

Article
Potáček, Jiří. Informační vzdělávání pedagogů. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 156–163.

Article
Škyřík, Petr. Řízení virtuálních týmů: manažerská a organizační perspektiva. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 170–186.

Article
Kovářová, Pavla. Role bezpečnosti v rámci informační gramotnosti. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 106–130.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 3–4.

Article
Townsend, Tony. Lokálnost a globálnost - nové požadavky na efektivitu a zdokonalování práce školy. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 9–26.

Article
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka. Strategie Age managementu v České republice. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 193–194.

Article
Wohlgemuthová, Hana. Bariéry a motivace ve vzdělávacích drahách lidí perzekvovaných totalitním režimem v letech 1948 až 1989. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 127–140.

Article
Walker, Allan, Kwan, Paula. Ideální a reálná odpovědnost z pohledu zástupců ředitelů škol. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 105–125.

Article
Zukalová, Hana. Dospělí na okraji informační společnosti : specifika překonávání digitální propasti. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 153–172.

Article
Předplatné časopisu Studia paedagogica na rok 2011. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 195.

Article
Straková, Jana. Postoje české společnosti ke vzdělávání a jejich vývoj v čase. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 27–42.

Article
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman. Zamlčené hodnocení : zpětná vazba ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 61–86.

Article
Pol, Milan. Podle pravidel i vlastního rozumu : editorial. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 5–8.

Article
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 196–198.

Article
Back matter. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. .

Article
Front matter. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. .

Article
Makovská, Zuzana. Pojetí moci v žákovských vyprávěních. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 141–151.