Search

Displaying 1 - 30 of 51

Article
Šmejkal, Petr. Role informačního specialisty v procesu Competitive Intelligence. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 1, pp. 4–17.

Article
Musil, Vladimír, Bozděchová, Ivana, Čech, Pavel, Lískovec, Tomáš, Stingl, Josef, Kachlík, David. Anatomické názvosloví: historie a aktuální problémy. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 1, pp. 58–75.

Article
Jin, Tao, Bouthillier, France. Co dělají profesionálové z oblasti konkurenčního zpravodajství? : pilotní studie. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 1, pp. 76–93.

Article
Nečas, Miroslav. Aktuální trendy v Competitive Intelligence. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 1, pp. 97–105.

Article
Stodola, Jiří. Analýza pojmu informace a jeho klasifikace s užitím aristotelské filosofie. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 1, pp. 18–57.

Article
Molnár, Zdeněk. Editorial. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 1, pp. 2–3.

Article
Portál CI. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 1, pp. 106–108.

Article
Troch, Igor. Intelligence analysis: estimation and prediction. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 1, pp. 94–96.

Article
Dombrovská, Michaela. Informační vzdělávání na vysokých školách v České republice: přehled, vývoj a další kroky. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 45–52.

Article
Zadražilová, Iva. Media literacy: new agendas in communication. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 153–155.

Article
Kratochvíl, Jiří. Přehled informačně-vzdělávacích aktivit Knihovny univerzitního kampusu MU v roce 2010. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 164–169.

Article
Lorenz, Michal. Kde nechala škola díru: m-learning aneb Vzdělání pro záškoláky. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 53–75.

Article
Stodola, Jiří. Předmět informační vědy a informační vzdělávání. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 87–105.

Article
Sklenák, Vilém. Informační gramotnost uživatelů vs. vyhledávací nástroje nové generace. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 24–44.

Article
Landová, Hana. Editorial. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 2–4.

Article
Potáček, Jiří. Informační vzdělávání pedagogů. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 156–163.

Article
Škyřík, Petr. Řízení virtuálních týmů: manažerská a organizační perspektiva. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 170–186.

Article
Kovářová, Pavla. Role bezpečnosti v rámci informační gramotnosti. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 106–130.

Article
Chudobová, Simona. Patricia Senn Breivik. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 187–189.

Article
Dvořáková, Drahomíra, Chára, Luboš. Projekt informačního vzdělávání pedagogů na střední technické škole. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 76–86.

Article
Townsend, Tony. Lokálnost a globálnost - nové požadavky na efektivitu a zdokonalování práce školy. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 9–26.

Article
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka. Strategie Age managementu v České republice. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 193–194.

Article
Wohlgemuthová, Hana. Bariéry a motivace ve vzdělávacích drahách lidí perzekvovaných totalitním režimem v letech 1948 až 1989. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 127–140.

Article
Walker, Allan, Kwan, Paula. Ideální a reálná odpovědnost z pohledu zástupců ředitelů škol. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 105–125.

Article
Zukalová, Hana. Dospělí na okraji informační společnosti : specifika překonávání digitální propasti. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 153–172.

Article
Předplatné časopisu Studia paedagogica na rok 2011. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 195.

Article
Straková, Jana. Postoje české společnosti ke vzdělávání a jejich vývoj v čase. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 27–42.

Article
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman. Zamlčené hodnocení : zpětná vazba ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 61–86.