Displaying 1 - 25 of 38
Article
Kovářová, Pavla, Hájek, Martin, Kvapilová, Lenka, Májková, Lucie, Matušková, Lenka, Mezuláník, Radek, Sloupenská, Hana.
Vzdělávání k informační bezpečnosti v českých knihovnách. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 2, pp. 4–24.
Article
Steinerová, Jela, Ondrišová, Miriam, Lichnerová, Lucie.
Pojmové a tematické mapy ako nástroje informačnej ekológie. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 2, pp. 34–49.
Article
Gachová, Šárka, Lukáš, Ondřej, Strýčková, Sylvie.
Zelená knihovna. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 2, pp. 50–71.
Article
Černý, Michal.
Několik stručných poznámek (nejen) k de Chardinově příspěvku k teorii informace. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 2, pp. 25–33.
Article
Trtíková, Ilona.
Vědecká komunikace a sdílení informací v rámci odborně zaměřených sociálních sítí. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 1, pp. 3–13.
Article
Stodola, Jiří.
Individua, sociální sítě a poznání : možnosti a limity kognitivního a sociálně-doménového paradigmatu v informační vědě a realistický model domény. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 1, pp. 28–61.
Article
Macek, Jakub.
Nevyčíslitelné porozumění: kvalitativní výzkum online sociálních sítí. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 1, pp. 137–151.
Article
Buchtová, Barbora.
O webové memetice aneb Jak mapovat internetové memy v prostředí blogosféry a sociálních sítí. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 1, pp. 118–136.
Article
Tůmová, Štěpánka.
Typologie uživatelů: sociální sítě a knihovny. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 1, pp. 62–77.
Article
Ischia, Michal, Pavlíček, Antonín.
Tištěná média v prostředí sociálních sítí. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 1, pp. 91–103.
Article
Biernátová, Olga.
Facebook není nástrojem přímého marketingu. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 1, pp. 14–27.
Article
Macek, Jakub.
Web 2.0 jako imaginaire aneb Ke kritice ideologie novosti. ProInflow. 2012, vol. 4, iss. 1, pp. 104–117.
Article
Dvořák, Dominik.
Nový institucionalismus v pedagogice. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 9–26.
Article
Jandová, Kateřina.
Stres a žáci středních škol. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 117–125.
Article
Wulf, Christoph, Švaříček, Roman, Šeďová, Klára.
Zapomenuté hodnoty a sny ve výchově : rozhovor s Christophem Wulfem. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 109–116.
Article
Trnková, Kateřina.
Přechod mezi prvním a druhým stupněm: utajený mezník?. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 139–144.
Article
Sedláček, Martin, Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Lazarová, Bohumíra, Novotný, Petr.
Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 27–49.
Article
Bodláková, Lenka.
Budování kariéry mladých žen v kontextu mateřské dovolené. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 127–137.
Article
Knotová, Dana.
Učebnice sociální pedagogiky?. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 145–149.
Article
Klusák, Miroslav.
K roli her v morálním vývoji dítěte podle teorie Jeana Piageta. Studia paedagogica. 2012, vol. 17, iss. 2, pp. 93–107.